اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بناب خبر داد

آغاز پانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب از برگزاری پانزدهمین جشنواره تئاتر این شهرستان خبر داد.

آغاز پانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حبیب صدقی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب از  امروز  تا ششم اسفند ماه جاری در این شهرستان برگزار می شود.

دبیر پانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب همچنین در تشریح روند برگزاری این جشنواره افزود: پس از بازبینی نمایش‌های شرکت‌کننده در جشنواره تعداد 6 نمایش صحنه‌ای و 4 نمایش خیابانی برای حضور در مرحله نهایی جشنواره انتخاب شدند که این نمایش‌ها از سوم تا ششم اسفند ماه جاری به مدت چهار روز در دو سالن آمفی‌تئاتر مرکز فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در خیابان طالقانی و نیز مجتمع فرهنگی و هنری واقع در کمربندی چمران اجرا خواهند شد.

برای پانزدهمین جشنواره تئاتر شهرستان بناب 17 اثر نمایشی ارسال شده بود که از بین آنها شش نمایش صحنه‌ای و چهار نمایش خیابانی مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره را کسب کرده‌اند.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و با وجود خیل عظیمی از هنرجویان رشته‌های مختلف هنرهای نمایشی و همچنین علاقمندان بی‌شمار این هنر گیرا در این شهرستان، همه ساله با آغاز جشن‌های ملی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه مبارک فجر هنرمندان تئاتر بناب خلاصه‌ای از زحمات یک ساله خود را در جشنواره تئاتر فجر انقلاب شهرستان بناب در معرض دید عموم قرار می‌دهند که در این رهگذر رقابت صمیمانه‌ای نیز بین آنها در این جشنواره به وقوع می‌پیوندد جشنواره تئاتر فجر انقلاب شهرستان بناب امسال پانزدهمین دوره خود را تجربه می‌کند.

انتهای پیام/60003/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول