اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرودگاه گیلان:

فرودگاه سردارجنگل رشت مولفه توسعه منطقه آزادانزلی است

مدیرکل فرودگاه گیلان گفت: فرودگاه سردارجنگل رشت از مولفه‌های توسعه منطقه آزادانزلی است که می‌تواند مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

فرودگاه سردارجنگل رشت مولفه توسعه منطقه آزادانزلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فتاح رضوان پیش از ظهر امروز در نشست سرمایه‌گذاری خارجی گیلان ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه سردار جنگل رشت را برشمرد.

وی اظهار کرد: امروزه حمل و نقل هوایی مهم‌ترین زیرساخت این بخش است و نقش مهمی در این راستا دارد.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به نقش فرودگاه سردار جنگل رشت در برف اخیر این استان افزود: در برف اخیر که بسیاری از راه‌های مواصلاتی گیلان قطع بود تنها مکانی که مسئولان برای ارائه خدمات بیشتر به مردم در آن تردد داشتند فرودگاه سردار جنگل بود.

وی با بیان اینکه این فرودگاه نقش مهمی در برف اخیر ایفا کرد، یادآور شد: در فرودگاه سردار جنگل رشت لحظه‌ای در امر خدمات‌رسانی به مردم درنگ نشد.

رضوانی با تصریح بر اینکه تمام کالای با ارزش و ذی‌قیمت از طریق حمل و نقل هوایی انجام می‌شود، یادآور شد: حمل و نقل هوایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وی بسیاری از صنایع را وابسته به حمل و نقل هوایی عنوان کرد و متذکر شد: حمل و نقل پایدار باید از حمل و نقل هوایی برخوردار باشد.

مدیرکل فرودگاه گیلان نقش حمل و نقل هوایی را در گردشگری بسیار مهم خواند و تصریح کرد: نزدیکی فرودگاه سردار جنگل رشت به منطقه آزاد یکی از مولفه‌های مهم است که از ظرفیت آن به خوبی استفاده نشد.

وی فرودگاه سردار جنگل رشت را در سطح کشور دارای جایگاه بسیاری مهمی عنوان کرد و یادآور شد: فرودگاه سردارجنگل رشت جزو 12 فرودگاه نخست کشور در بحث امکانات رفاهی و... است.

رضوانی با بیان اینکه در شعاع 250 کیلومتری فرودگاه سردار جنگل رشت هیچ فرودگاهی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: فرودگاه سردار رشت تنها فرودگاه گیلان است.

وی نزدیکی گیلان به کشورهای آسیای میانه را یکی از مولفه‌های اصلی فرودگاه سردار جنگل رشت دانست و افزود: فرودگاه سردار جنگل رشت در 25 کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد اما هیچ استفاده‌ای از آن نمی‌شود و تمام مراودات این منطقه از طریق زمینی و دریایی صورت می‌گیرد.

وی فرودگاه سردار جنگل رشت را از مولفه‌های توسعه منطقه آزاد انزلی ذکر کرد و گفت: فرودگاه می‌تواند جزو منطقه آزاد انزلی محسوب شده و از مزیت‌های منطقه مانند معافیت برخوردار و موجب جذب شود.

رضوانی رونق و توسعه منطقه آزاد انزلی را در گرو حمل و نقل دریایی و هوایی بیان کرد و خواستار استفاده بهینه از ظرفیت فرودگاه سردار جنگل رشت در حمل و نقل هوایی شد.

انتهای پیام/2300/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول