اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر بوشهر خواستار شد

انتقال فرودگاه برای حل مشکل آلودگی صوتی در شهر بوشهر

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به اینکه فردگاه بوشهر برای ساکنان اطرافش مشکل آلودگی صوتی ایجاد کرده، باید در جهت انتقال آن به خارج از شهر، اقدامی عملی صورت بگیرد.

انتقال فرودگاه برای حل مشکل آلودگی صوتی در شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر زهرا رضایی شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه شورای شهر بوشهر در جمع خبرنگاران در ارتباط با مسائلی که فرماندار جدید بوشهر باید آنها را مورد توجه قرار دهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه ساکنان اطراف فرودگاه بوشهر با معضل آلودگی صوتی دست و پنجه نرم می‌کنند، باید موضوع انتقال فرودگاه بوشهر را با جدیت بیشتری دنبال کنیم.

وی ادامه داد: موضوع انتقال فرودگاه بوشهر به بیرون از شهر، از زمان استانداری اسماعیل تبادار مطرح بوده و بدون شک وی بر ضرورت انتقال فرودگاه بوشهر به بیرون از شهر اشرافیت کامل دارد.

رضایی با اشاره به اینکه تبادار مدیرکل فرودگاه‌های کشور نیز شده، ابراز داشت: وی باید با تدبیر خود در راستای انتقال فرودگاه بوشهر به بیرون شهر نهایت سعی و تلاشش را به کار بگیرد.

موضوع انتقال فرودگاه بوشهر باید عملی شود

وی به موضوع انتقال قبرستان بوشهر پرداخت و گفت: از زمان شروع به‌ کار شورای اول بوشهر موضوع انتقال قبرستان شهر بوشهر به محلی جدید مطرح بوده ولی تاکنون این اقدام عملی نشده است.

نائب رئیس شورای شهر بوشهر در این راستا افزود: از مشکلات عمده در انتقال قبرستان بوشهر مشکل بودجه و محل جدید برای قبرستان شهر بوشهر است که با توجه به انتصاب فرماندار جدید بوشهر انتظار می‌رود با همکاری وی این طرح مهم نیز در آینده‌ای نزدیک عملی شود.

ایجاد بازارهای مختلف در بوشهر، موجب تعدیل قیمت‌ها می‌شود

وی افزود: فرماندار جدید بوشهر می‌تواند با ایجاد میادین میوه و تره‌بار و بازارهای مختلف در جهت تعدیل قیمت‌ها در بوشهر اقدام کند و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

رضایی به آسفالت کردن کوچه‌های خاکی شهر بوشهر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه طرح آسفالت کوچه‌های خاکی موجود در سطح شهر و همچنین جمع‌آوری هزینه‌های زیادی را در بردارد، فرماندار جدید بوشهر باید با تلاشی مضاعف در این زمینه اقدام کند.

نائب رئیس شورای شهر بوشهر در پایان بیان داشت: در جهت حل مشکلات باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی به برطرف کردن مشکلات موجود در سطح شهر پرداخت شود و برای حل مشکلات نباید مقطعی آنها را برطرف کنیم بلکه باید با یک نگاه عملی انها را برای دراز مدت حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/66006/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول