اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

وظیفه‌ کمیته امداد تنها بر مبنای خدمت به مردم است

مدیر‌کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار و وظیفه‌ا‌ی که امروز بر عهده کمیته امداد است تنها بر مبنای خدمت به مردم است.

وظیفه‌ کمیته امداد تنها بر مبنای خدمت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید غلام‌رضا متقی صبح امروز در جمع کارکنان کمیته امداد چاروسا اظهار کرد: اعتماد باید به عنوان یک اصل در کمیته امداد باشد چرا که این نهاد یک نهاد مردمی است و برای جلب رضایت محرومان تلاش می‌کند.

مدیرکل کمیته استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار و وظیفه‌ا‌ی که امروز بر عهده کمیته امداد است تنها بر مبنای خدمت به مردم است.

متقی در ادامه افزود: نهاد کمیته امداد به عنوان یک نهاد کاملا مردمی است و باید کارکنان این نهاد بر مبنای اعتماد مردم در این نهاد گام بردارند چرا که باید اعتماد مردم با این نهاد ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: صداقت یکی دیگر از وظایفی است که در کمیته امداد باید اولویت قرار گیرد و اگر به مردم قولی را دادیم باید به آن عمل کنیم و وظیفه‌ای که بر عهده ماست به خوبی آن را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امانتداری از دیگر وظایف کمیته امداد است چرا که اگر در کمیته امداد امانتداری وجود نداشته باشد کارها و برنامه‌های این نهاد پیشرفت نخواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مسئولان باید هوشیار باشند که در مقابل بیت‌المال و کارهای مردم امانتدار باشند و اگر برای مردم کاری را انجام ندهند ولی جواب‌شان با اخلاق خوب باشد تا ارباب رجوع از آنها راضی باشد و باید اخلاق خوب را در ادارات رواج دهند.

متقی، از کارکنان کمیته امداد چاروسا خواست با شرکت در برنامه‌های فرهنگی از جمله نماز جمعه شرکت کنند تا ارزش‌های اسلامی کمیته امداد حفظ شود.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول