اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی سیرجان خبر داد

مایه‌کوبی 360 هزار دام سیرجان علیه تب برفکی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از 360 هزار رأس دام این شهرستان علیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان واکسینه می‌شوند.

مایه‌کوبی 360 هزار دام سیرجان علیه تب برفکی

علیرضا زینلی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان با اشاره به عملکرد شبکه دامپزشکی این شهرستان در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر خدمات دامپزشکی در این شهرستان به صورت رایگان توسط مراکز درمانی بخش خصوصی و دولتی ارائه شد.

وی بیان داشت: طبق سال‌های گذشته شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان اقدام به ارائه خدمات رایگان در دهه مبارک فجر کرده و توسط پنج مرکز بخش خصوصی در روز 19 بهمن ویزیت رایگان انجام دادند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سیرجان عنوان کرد: در همین راستا بیش از 360 هزار رأس گوسفند و بز و بیش از 6 هزار رأس گاو و گوساله علیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان واکسینه می‌شوند.

زینلی‌پور خاطر نشان کرد: از سایر اقدامات شبکه در این ایام می‌توان به برگزاری جشن انقلاب، زیارت قبور شهدا و ارائه خدمات رایگان دامپزشکی اشاره کرد.

انتهای پیام/2446/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول