اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری تب برفکی

کمیته اضطراری مقابله با بیماری تب برفکی در استان مرکزی تشکیل شد

دومین جلسه کمیته اضطراری مقابله با بیماری تب برفکی در استان مرکزی تشکیل شد.

کمیته اضطراری مقابله با بیماری تب برفکی در استان مرکزی تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک دومین جلسه کمیته اضطراری مقابله با بیماری تب برفکی صبح امروز با حضور روسای ادارات ستادی و جمعی از کارشناسان در اداره کل دامپزشکی استان مرکزی تشکیل شد و آخرین وضعیت بیماری تب برفکی در شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این نشست گفت: واکسیناسیون جامع و به موقع دام‌ها یکی از مهمترین راه‌های کنترل این بیماری است.

سید سعید حسینی با تاکید بر لزوم رعایت مقررات بهداشتی، قرنطینه‌ای و امنیت زیستی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری تب برفکی اظهار داشت: خدمات واکسیناسیون تب برفکی در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی به تمامی دامداران صنعتی و روستایی  ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اخیر صورت گرفته، محدود شدن کانون‌ها و کنترل مناسب این بیماری افزود: فاز جدید واکسیناسیون سراسری تب برفکی در استان از سوم اسفند ماه به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در این نشست ضمن ارائه گزارشی از مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته با نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، استانداری، نیروی انتظامی و... در خصوص طرح ضربتی مقابله با شیوع بیماری تب برفکی در استان مرکزی گزارش کاملی از پیگیری مصوبات نخستین جلسه این کمیته و آخرین اقدامات قرنطینه‌ای صورت گرفته ارائه داد.

انتهای پیام/87013/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول