اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خبر داد

قهرمانی کامیاران در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از قهرمانی کامیاران در رقابت‌های وزنه‌برداری هفته چهارم لیگ استان خبر داد و گفت: تیم‌های سنندج و سقز نیز دوم و سوم شدند.

قهرمانی کامیاران در رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری کردستان

حامد جولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: اولین دوره لیگ وزنه‌برداری قهرمانی باشگاه‌های استان کردستان با برگزاری مسابقات هفته چهارم، جمعه دوم اسفند‌ماه به میزبانی سالن والیبال مجموعه ورزشی تختی سنندج و با شناخت تیم‌های برتر این دوره از مسابقات به پایان رسید.

وی افزود: در مسابقات هفته چهارم و پایانی پولادمردان تیم‌های وزنه‌برداری سنندج، قروه، کامیاران، سقز و بانه در هشت وزن به مصاف فولاد سرد رفتند که در اوزان 56 کیلوگرم فراز متشکری از کامیاران، 64 کیلوگرم پوریا قیطاسی از کامیاران، 69 کیلوگرم عادل فاتحی از کامیاران، 77 کیلوگرم بهزاد مقصودی از سنندج، 85 کیلوگرم شاهو جوانمردی از سنندج، 94 کیلوگرم سیامک قوشچی از سنندج، 105 کیلوگرم محمد معظمی از قروه و در 105+ کیلوگرم امید خزایی از کامیاران با کسب بهترین رکورد عنوان قهرمانی هفته چهارم را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: در رده‌بندی تیمی در هفته چهارم تیم کامیاران عنوان نخست را کسب کرد، سنندج دوم شد و قروه در رتبه سوم ایستاد.

جولایی تصریح کرد: این رقابت‌ها به منظور شناخت و پرورش استعدادهای ورزش وزنه‌برداری در استان کردستان برگزار شد و در پایان اولین دوره مسابقات لیگ وزنه‌برداری باشگاه‌های استان کردستان و در مجموع چهار هفته رقابت وزنه‌برداران کردستانی، تیم وزنه‌برداری کامیاران عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم وزنه‌برداری سنندج به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تیم وزنه‌برداری سقز حائز رتبه سوم شد.

وی اظهار کرد: همچنین مسابقات گلبال قهرمانی استان کردستان با حضور 6 تیم گلبال در سالن اختصاصی ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان سنندج برگزار شد.

جولایی افزود: در این مسابقات تیم‌های بزرگسالان سنندج، جوانان سنندج، مریوان، بانه، سقز و کامیاران حضور داشتند و در مرحله مقدماتی در 2 گروه به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت تیم‌های اول هر گروه راهی فینال و تیم‌های رده دوم به مسابقه رده‌بندی راه یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: در دیدار پایانی مسابقات گلبال قهرمانی استان کردستان تیم گلبال شهرستان بانه با غلبه بر تیم گلبال جوانان سنندج به مقام قهرمانی دست یافت و تیم گلبال بزرگسالان سنندج رتبه سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

انتهای پیام/79012/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول