اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان‌جنوبی خبر داد

بیرجند بر سکوی نخست مسابقات وزنه‌برداری خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان جنوبی از برگزاری سومین دوره از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان خبر داد و گفت: در این مسابقات 40 ورزشکار خراسان جنوبی در هفت وزن به رقابت پرداختند.

بیرجند بر سکوی نخست مسابقات وزنه‌برداری خراسان‌جنوبی

سید محمد رضوی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و خجسته میلاد امام حسن عسگری(ع) سومین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی خراسان جنوبی برگزار شد.

وی اذعان کرد: در این مسابقات که در سالن ورزشی فتوت شهرستان بیرجند برگزار شد 40 ورزشکار از شهرستان‌های قاین، آرین‌شهر و بیرجند برای کسب قهرمانی به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان جنوبی اذعان داشت: مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان در اوزان 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105، مثبت 105 کیلوگرم به صورت انفرادی برگزار شد.

رضوی ادامه داد: در مسابقات انفرادی وزن 56 کیلوگرم محمدرضا غلامی از شهرستان بیرجند بر سکوی قهرمانی ایستاد، حسین اکبری از بیرجند نایب قهرمان شد و حامد رجب‌زاده نیز از شهرستان قاین رتبه سوم را از آن خود کرد.

وی به رقابت ورزشکاران در وزن 62 کیلوگرم اشاره کرد و گفت: محمد رضایی از بیرجند رتبه نخست مسابقات قهرمانی این وزن را تصاحب کرد، حسین ضربتی از آرین‌شهر در جایگاه دوم ایستاد و محمد نظامی از شهرستان قاین مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مجتبی مودی از بیرجند در جایگاه قهرمانی وزن 69 کیلوگرم قرار گرفت، مجید شمس از قاین رتبه دوم را کسب کرد و منصور احراری از بیرجند مقام سوم را از آن خود کرد.

رضوی افزود: در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری خراسان جنوبی در وزن 77 کیلوگرم مجید حسین‌زاده از شهرستان بیرجند مدال قهرمانی را بدست آورد، علی یوسفی از تیم شهرداری بیرجند در جایگاه دوم ایستاد و مصطفی ظفری از آرین‌شهر رتبه سوم را کسب کرد.

وی گفت: در رقابت‌های مسابقات وزنه‌برداری وزن 85 کیلوگرم محمد خراشادی از بیرجند قهرمان شد، محمد مهدوی از تیم شهرداری بیرجند نایب قهرمانی را تصاحب کرد و سجاد سلیمانی از قاین مقام سوم را کسب کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان جنوبی یادآور شد: در مسابقات وزن 94 کیلوگرم محمد هادی‌نژاد از شهرستان قاین بر سکوی نخست ایستاد، همایون خالدی از تیم شهرداری بیرجند دوم شد و غلامحسین هادی‌نژاد از آرین‌شهر رتبه سوم را کسب کرد.

رضوی ادامه داد: در مسابقات وزنه‌برداری سنگین وزن 105 کیلوگرم مرتضی مقدم از تیم شهرداری بیرجند رتبه نخست را تصاحب کرد، مرتضی حسین‌زاده از آرین‌شهر نایب قهرمان شد و محمد زردست از بیرجند در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اذعان داشت: در مسابقات مثبت 105 کیلوگرم منصور خالدی از تیم شهرداری بیرجند به مقام قهرمانی رسید، ایوب ایوبی از تیم شهرداری بیرجند رتبه دوم را بدست آورد و محمد یعقوبی از شهرستان بیرجند در جایگاه سوم این مسابقات قرار گرفت.

رئیس هیئت وزنه‌برداری خراسان جنوبی به نتایج تیمی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی استان اشاره کرد و افزود: تیم  وزنه‌برداری شهرستان بیرجند با کسب 226 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم فرهنگی ورزشی شهرداری بیرجند با کسب 208 امتیاز نایب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد و قاین تیم اعزامی از شهرستان قاین با کسب 199 امتیاز رتبه سوم را به دست آورد.

رضوی متذکر شد: نفرات برتر مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی خراسان جنوبی به نمایندگی از استان در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور که 20 اسفند سال جاری در تبریز برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/69014/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول