اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری کرمانشاه:

مسابقات وزنه‌برداری ‌‌از امروز در کرمانشاه آغاز می‌شود‌

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه گفت: مسابقات وزنه‌برداری در سه رده قهرمانی استانی به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از امروز در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

مسابقات وزنه‌برداری ‌‌از امروز در کرمانشاه آغاز می‌شود‌

 بابک سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات وزنه‌برداری در سه رده قهرمانی استانی به‌ مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از امروز در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه تصریح کرد: وزنه‌برداران امروز از ساعت 14.30 دقیقه در رده سنی نونهالان در قالب مسابقاتی به‌عنوان آمادگی جسمانی به‌مصاف یکدیگر می‌روند.

سلیمی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در 26 بهمن ‌ماه سال‌جاری، خاطرنشان کرد: سالن وزنه‌برداری استان در ساعت 15 روز بیست و ششم بهمن ماه میزبان این دوره از مسابقات است.

این مسئول از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در رده بزرگسالان در تاریخ اول اسفندماه سال‌جاری خبر داد و بیان داشت: برگزیدگان این دوره از مسابقات در تاریخ 20 اسفندماه سال‌جاری در تبریز با یکدیگر رو به رو خواهند شد.

به گفته رئیس هیئت وزنه‌برداری استان کرمانشاه، هشت وزنه‌بردار از استان کرمانشاه به‌همراه دو مربی، یک داور و یک سرپرست با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/2700/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول