اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتم و هشتم اسفند ماه

نمایشگاه یادمان شهدا در سگزآباد گشایش می‌یابد

عضو ستاد یادواره شهدای منطقه سگزآباد گفت: نمایشگاه یادمان شهدا هفتم و هشتم اسفند ماه در سگزآباد گشایش می‌یابد.

نمایشگاه یادمان شهدا در سگزآباد گشایش می‌یابد

مسعود فرجی فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته از سوی ستاد یادواره شهدا برای برگزاری یادواره بزرگ شهدای شهر سگزآباد اظهار داشت: آیین بزرگ نکوداشت یاد و خاطره سرداران و 84 شهید منطقه سگزآباد در هفته جاری با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی مسئولان و فعالان فرهنگی برای اجرای رویکردهای مختلف در هشتمین یادواره شهدای شهر سگزآباد افزود: با توجه به ضرورت آشنایی نسل جوان با صحنه‌های دفاع مقدس و تبیین روحیه ایثار و مقاومت نمایشگاه فرهنگی یادمان ایثار با ایجاد چندین عنوان غرفه به مدت دو روز پذیرای شهروندان سگزآبادی است.

عضو ستاد یادواره شهدای شهر سگزآباد با اشاره به استقبال هزاران نفری شهروندان سگزآباد در سال گذشته از نمایشگاه یادمان ایثار بیان کرد: پیش‌بینی‌ها بر این است که با کیفی‌سازی غرفه‌ها و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات بیش از دو تا سه هزار شهروند سگزآبادی از این نمایشگاه فرهنگی و مذهبی بازدید کنند.

فرجی فلاح با اشاره به آمادگی تهیه و نشر بسته‌های فرهنگی در هشتمین یادواره بزرگ شهدای منطقه سگزآباد ابراز داشت: مداحی ایثار و شهادت، ذکر خاطره‌گویی ایثارگران و شعرخوانی در وصف شهدا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده این یادواره شهدا در شهر سگزآباد است.

وی به تعامل ارزنده و قابل توجه شهرداری و شورای اسلامی برای پرشور سازی یادواره شهدای منطقه سگزآباد تصریح کرد: ترویج گفتمان ایثار و پایداری از اصلی‌ترین اهداف برپایی هشتمین یادواره شهدای شهر سگزآباد است.

عضو ستاد یادواره شهدای شهر سگزآباد بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و پس از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس پشت ابرقدرت‌ها را شکست به برکت رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدانی بود که برای رسیدن به هدف مقدس و والای خود از همه چیزشان گذشتند.

فرجی فلاح ادامه داد: شهیدان ستارگان درخشان ایران اسلامی هستند که عزت و اقتدار را به کشورمان هدیه دادند و دست اجانب و بیگانگان را از این مملکت کوتاه کردند تا ناموس و استقلال این میهن محفوظ بماند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با خون پاک و مطهر شهیدان آبیاری شده و اقتداری که امروز کشورمان در مجامع جهانی از آن برخوردار است به واسطه خون مطهر شهدا حاصل شده است.

عضو ستاد یادواره شهدای شهر سگزآباد ادامه داد: ملت با بصیرت و بزرگ ایران اسلامی امروز و پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب پاسدار خون شهدای گرانقدر خود هستند و در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نشان دادند که راه‌شان همان راه شهیدان انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

فرجی فلاح همچنین از خانواده معظم شهدا و همسران آنها نیز به نیکی یاد کرد و گفت: صبوری و دلگرمی خانواده‌های شهدا سبب شد که آنها برابر لشگر تا بن دندان مسلح رژیم بعث ایستادگی و از کیان ایران اسلامی پاسداری کنند.

عضو ستاد یادواره شهدای شهر سگزآباد اضافه کرد: خانواده معظم شهدا به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت چشم و چراغ این ملت هستند.

وی با بیان اینکه هر کشوری در دنیا با یک نماد خاص شناخته می‌شود، عنوان کرد: نماد کشور جمهوری اسلامی ایران در دنیا امام خمینی (ره) و شهداست و در هر جای دنیا که نامی از کشورمان آورده شود ایران اسلامی را با نام امام (ره) و شهدا می‌شناسند.

انتهای پیام/77005/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول