اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حیدری:

یادواره شهدا بستر مناسبی برای نزدیک شدن به فرهنگ شهادت است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یادواره‌های شهدا بستر مناسبی برای نزدیک شدن به فرهنگ شهادت است.

یادواره شهدا بستر مناسبی برای نزدیک شدن به فرهنگ شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، آیت‌الله محسن حیدری پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای فرهنگیان منطقه سردشت اظهار داشت: این شهیدان عرصه علم و دانش وقتی مظلومیت اسلام و تجاوز دشمنان به مملکت خود را دیده به جای قلم، تفنگ در دست گرفته و عزیزترین نعمت خود که همانا جانشان بوده را در طبق اخلاص گذاشته و راه معبود را در پیش گرفتند.

وی افزود: این یادواره‌ها به ما یادآور شده راهی را که شهدا رفته تذکر به خود دانسته و این راه را بیشتر شناخته و احساسات پاک و عقایدی را که شهدا در سر داشته دیگر بار، گرد و خاک نسیان از آن زدوده و با آن عقاید آشنا شویم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به حق ولایت فقیه ابراز داشت: یکی از مهمترین توصیه‌های شهدا، بحث پشتیبانی از ولایت فقیه بوده که یک عقیده و اصل مسلم دین و یک اصل قرآنی و ولایتی است و حلقه وصل بین امت و نظام اسلامی بوده و نقطه وصل نظام ولایی الهی است.

وی خاطرنشان کرد: هر حکومتی که ولایت فقیه بالای سر آن نباشد، طاغوتی بوده هر چند آدم‌های خوبی در رأس حکومت وجود داشته و ولایت فقیه مشروعیت نظام بوده چنانچه در وصیت نامه شهدا آمده به خاطر لبیک به امام خود از زن و فرزند و زندگیمان گذشته تا به ندای رهبرمان پاسخ دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دومین یادواره شهدای فرهنگی و تجلیل از معلمان ایثارگر از هشت شهید عرصه علم و دانش در منطقه سردشت شهرستان دزفول به نام‌های عظیم مدیری، عبدالمحمد فرامرزی، عبدالعلی طاعی‌زاده، عبدالرضا حسین دوبری، عبدالرحیم فیروززاده، عبدالعلی چگله، موسی خان بابایی و محمدرضا روشنایی تقدیر شد.

انتهای پیام/72001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول