اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

یادواره شهدای صاحب الزمان(عج) شهر بردخون برگزار شد

یادواره شهدای صاحب الزمان شهر بردخون با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان دیر و بردخون برگزار شد.

یادواره شهدای صاحب الزمان(عج) شهر بردخون برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عضو ستاد مهدویت استان قم عصر امروز در این آیین اظهار داشت: در ظاهر جنگ به پایان رسیده اما جنگ نرم همچنان ادامه دارد و فکر و اندیشه مردم مورد تهاجم قرار گرفته است که ما نگران ارزش‌ها هستیم.

حجت الاسلام جواد نصرالله‌پور افزود: برخی می‌خواهند چهره آمریکا را زیبا نشان دهند و رئیس جمهور آمریکا را باادب می‌خوانند و حتی کار به جایی رسیده و دشمن را جری و پررو کرده‌ایم که امروز ما را به جنگ تهدید  می‌کند.

وی گفت: دردآور است که دشمن از چند محور جنگ را بر ما تحمیل کرد و دردآورتر این است که دشمن جنگی را علیه ما تحمیل کند وعده‌ای ندانند که درحال جنگ هستیم اما هسته‌ای بهانه است و همه علم وفناوری را داده‌ایم و آمریکا به دلیل سیلی که از سال 42خورده امروز به دنبال تحقیر ما است.

نصرالله پور ادامه داد: هر آنچه به دست آوردیم به دشمن دادیم و متعهد شدیم که بازرسان آژانس در هر زمان و مکان که خواستند از تأسیسات ما بازدید کنند البته رهبر معظم انقلاب گفتند که از اول با مذاکره مخالف بوده‌ام زیرا مذاکرات نتیجه‌ای ندارد و دشمنان هر روز ما را تهدید به گزینه نظامی می‌کنند.

راوی دفاع مقدس اضافه کرد: امروز ایران ابرقدرت جهان است و به مرتبه‌ای از پیشرفت و قدرت رسیده  که دشمن هراسان و نگران است به گونه‌ای که سوریه با حمایت خداوند و یاری ما تا هنوز شکست نخورده است.

وی با انتقاد از برخورد دشمنان گفت: چرا باید در برابر دشمن زانو بزنیم تا به ما صدقه دهند البته مردم زیربار دشمن نمی‌روند زیرا راه ما راه امام حسین(ع) است و با عزت و افتخار به پیش می‌رویم و از ناموس و عزت خود دفاع می‌کنیم و نمی‌گذاریم موضوع هسته‌ای که ناموس ما است تعطیل شود.

این کارشناس حوزه علمیه با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمن را به خاک مالیدیم، گفت: تنها راه مشکلات توکل به خدا و امام و راه شهیدان بوده پس باید گرسنگی و سختی‌ها را تحمل کنیم تا عزت و ناموس ما بماند زیرا هرچه بیشتر عقب بنشینیم دشمن پیشروی خواهد کرد.

این مبلغ دینی با بیان اینکه گفته بودند آمریکا کدخدا است، افزود: تنها جنگی که یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم جنگ هشت ساله بود پس هوشیار باشیم روزی نیاید که حرف امام را زمین بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه اوباما در سوریه مردم بیگناه را به خاک و خون می‌کشد، گفت: عزت و آقایی خود را قدر بدانیم و پای خون شهیدان بایستیم و با بصیرت عمل کنیم و بدانیم که اوباما و پادشاه عربستان یزید  و شمر زمانه هستند.

نصرالله پور با بیان اینکه 300هزار شهید دادیم و ره صد ساله را یک شبه پیمودند تا خوار نشویم، گفت: وزیری که نیمی از عمرش در آمریکا بوده چرا حرف عاجزانه بر زبان می‌آورد و ابراز ترس می‌کند.

عضو ستاد مهدویت استان قم خاطرنشان کرد: برخی طلبکار انقلاب هستند ما برای انقلاب چه کرده‌ایم البته برخی از مردم می‌گویند موضوع هسته‌ای را برای چه می‌خواهیم، شهدا رفتند و همه چیز خود را دادند تا ذلیل نشویم چرا ما فراموش کردیم، شهدا رفتند تا ما عزیز باشیم.

وی با بیان اینکه خون به دل ولایت نکنیم، ادامه داد: نباید اجازه بدهیم آدم بی‌تربیت و بی‌ادبی مانند اوباما به ما توهین کند زیرا در این مدت تحقیر شدیم.

در ادامه علی واعظ مداح اهل بیت عصمت و طهارت در رثای شهیدان مرثیه خوانی کرد و تشییع نمادین از شهدای گمنام برگزار شد.

دومین یادواره  9 شهید پایگاه مقاومت صاحب الزمان(ع)شهر بردخون با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان و شهر بردخون در سالن ورزشی شهدای خلیج فارس بردخون برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول