اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

عزت امروز کشور مرهون خون شهداست

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: اقتدار، عزت و سربلندی امروز کشور مرهون خون شهداست.

عزت امروز کشور مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی شب گذشته در یادواره شهدای پنج روستای شرق نوشهر به دلایل جاودانگی امام راحل پرداخت و گفت: امام خمینی (ره) هیچ‌گاه به زر و زیور دنیا دل نبستند و مال و منال دنیا ایشان را احاطه نکرد چراکه ایشان می‌دانستند که مادیات نابود شدنی است.

وی ادامه داد: شهدا با تبعیت از ولایت فقیه از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از میهن و مردم گذشتند چراکه هدفی جز خدمت نداشتند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عزت و سربلندی امروز کشور به لطف خون شهدا به دست آمده است.

احمدی‌لاشکی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب گفت: شرکت در مراسم یادواره شهدا بر همه ما واجب است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تا قبل از انقلاب کشور قادر به ساخت حتی یک فشنگ نبود ولی بعد از انقلاب و در حال حاضر کشور در ساخت انواع موشک‌ها به موفقیت‌های چشمگیری رسیده است.

وی تصریح کرد: اگر در حال حاضر به جایگاه ممتازی در منطقه رسیده‌ایم به خاطر موفقیت‌هایی است که کسب کرده‌ایم و از سوی دیگر اهل تعامل با دنیا هستیم.

احمدی‌لاشکی با تاکید بر اینکه نباید جلوتر از ولایت‌فقیه حرکت کرد، گفت: در کشور ممکن است تغییراتی صورت گیرد که آن نیز براساس زمان و مصلحت و اندیشه رهبری انجام می‌شود بنابراین نباید عقب ماند و جلوتر از ولایت حرکت کرد.

وی تصریح کرد: در طول 35 سال از انقلاب اسلامی به واسطه خون شهدا خدمات ارزشمندی ارائه شد بنابراین همه مسئولان و مردم باید در کنار هم وحدت را حفظ کنند و از اختلافات درونی پرهیز کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی گفت: به برکت انقلاب و بزرگی نظام در حوزه فضا موفقیت‌هایی زیادی را کسب کرده‌ایم و در حال حاضر جزو پنج کشور نوظهور فضایی دنیا هستیم.

احمدی‌لاشکی مشکل اشتغال جوانان را از مهم‌ترین مسائل کشور دانست و گفت: مجلس و دولت باید با کمک هم و برنامه‌ریزی درست این مشکل را حل کند چراکه کشور دارای ظرفیت‌ها و امکانات زیادی است که به نحو درست باید استفاده شود.

انتهای پیام/86019/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول