اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تیران:

ماهواره راه نفوذ فرهنگ غرب در خانواده است

امام جمعه تیران گفت: ماهواره یکی از راه‌های نفوذ فرهنگ غرب در خانواده است و ملت را از درون از بین می‌برد.

ماهواره راه نفوذ فرهنگ غرب در خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر تیران، حجت‌الاسلام سید علی سجادی در خطبه‌های این هفته شهر تیران، در مورد فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ملت‌ها با مقاومت به عزت و بزرگی می‌رسند و البته مقاومت هزینه‌هایی دارد.

خطیب نماز جمعه شهر تیران گفت: مقاومت، فداکاری و ایستادگی هزینه‌هایی دارد و ما آن هزینه را پرداخت کردیم و نتیجه‌ای بسیار عالی برای ما داشته است و این انقلاب نشانه ایستادگی و مقاومت مردم ایران بوده و هزینه آن هشت سال دفاع مقدس است.

وی بیان داشت: مقاومت در مرحله فرهنگی این است که راه ورود فرهنگ غرب در کشور را باید بست و یکی از راه‌ها این است که خانواده‌ها از ماهواره دور باشند، چون ایمان، عقیده و اعتقادات مذهبی را از بین می‌برد و ماهواره به درون ملت نفوذ کرده و اتحاد ملت را از درون از بین می‌برد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید مهاجم‌وار عمل کند نه مدافع‌گونه اظهار کرد: اگر انقلاب ما مهاجم‌وار عمل کند، بعضی از اعراب و استکبار جهانی از این تهاجم می‌ترسند.

سجادی با بیان اینکه در مرحله اقتصادی باید مثل مرحله مقاومت فرهنگی عمل کرد و باید مهاجم‌گونه حمله کرد و منادی اقتصاد مقاومتی در کل جهان باشیم.

وی همچنین در خطبه اول نماز جمعه در مورد یکی از شرایط ایمان که شکر است اظهار کرد: اولیای الهی در مقابل نعمت‌های خداوند به بسیار سپاس‌گزار بودند و سجده شکر به جای می‌آوردند و قدردان همه نعمت‌های خداوند بودند ولی ماهواره همه چیز را از بین برده است و رابطه سردی در بعضی از خانواده‌ها به وجود آورده که فرزند نسبت به پدر و مادر خود بی‌اهمیت شده است و قدردان آن‌ها نیست.

انتهای پیام/2301/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول