اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه دماوند:

تخریب اذهان ایرانیان هدف شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‏‌زبان است

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند گفت: شبکه‏‌‌های ماهواره‌ای فارسی‏‌زبان با پخش برنامه‌های مبتذل و سطح پایین خود، هدفی جز تخریب اذهان ایرانیان ندارند.

تخریب اذهان ایرانیان هدف شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‏‌زبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مهدی زینلی ظهر امروز در جشن پیروزی انقلاب و در جمع ایتام و خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه دماوند بیان کرد: تنها 70 شبکه ماهواره‌ای فارسی‌‏زبان با هزینه‌های دشمنان ایران برای نفوذ در خانواده‌های ایرانی برنامه پخش می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنها در این راه به بن‏‌بست خورده‌اند، تصریح کرد: آنها اگر موفق بودند، امسال حماسه سیاسی انتخابات را نداشتیم و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و حماسه‌هایی مانند حماسه 9 دی سال 1388 نشان از عدم موفقیت نقشه‌های دشمن است.

زینلی به کتابی قدیمی که در گذشته مطالعه کرده بود، اشاره کرد و افزود: روایتی در این کتاب عربی‌‏زبان دیدم که کلمات «سید خراسان، قم و فارس» نظرم را جلب کرد و چون در آن زمان عربی نمی‌دانستم، آن را نزد استادم بردم تا برایم ترجمه کند.

وی ادامه داد: استادم پس از ترجمه روایت، خودش نیز متعجب شد؛ چراکه در آن روایت آمده بود که یکی از نشانه‌های آخرالزمان این است که سیدی از قم در سرزمین فارس برمی‏‌خیزد و حکومت اسلامی به پا می‌کند و این حکومت در نهایت از دست سیدی از خراسان به دستان مبارک امام زمان (عج) سپرده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند عنوان کرد: سیدی از قم، کسی نیست جز امام خمینی (ره) و سیدی از خراسان هم کسی نیست جز مقام معظم رهبری که شایسته‌ترین افرادی هستند که می‌توانند حکومت اسلامی را به امام زمان (عج) تحویل دهند.

وی تصریح کرد: خداوند سرزمین فارس را برای حکومت اسلامی انتخاب کرده است و با عنایت حق همیشه در 35 سال، غرش‌ها و دست‌اندازی‏‌های دشمنان خفه شده و می‌شود.

زینلی ادامه داد: خداوندی که نمرود را با آن همه قدرت زمینی با یکی از ضعیف‌ترین موجودات یعنی پشه کشت، دشمنان اسلام و ایران را نیز به اشاره‌ای نابود می‌کند.

وی اذعان داشت: خداوند خودش فرموده است که اگر به مؤمنان و مسلمانان قدرت و ثروت فراوان می‌دادم، آنگاه دست مرا در پیروزی‌های خود نمی‌دیدند، اما من همیشه مؤمنان به ظاهر ضعیف را مقابل دشمنان به ظاهر قوی پیروز می‌کنم تا قدرت خدا در همه جا دیده شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند بیان کرد: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز دشمنان بزرگی داشت که کشورهایی مانند عراق و افغانستان را به راحتی به اشغال درآوردند.

وی افزود: این در حالی بوده که بیش از 30 سال است که تنها کاری که علیه ایران کرده‌اند، تهدید به حمله بوده است و فشارهای و حمله‌های فرهنگی و اقتصادی که هیچ یک به نتیجه نرسید.

زینلی با بیان اینکه دین و انقلاب ما جهانی است، تصریح کرد: پشت سر این حکومت، اراده خدای متعال و امام زمان (عج) وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام ما نیز از اشتباه مبرا نیستند، چراکه حکومت ما حکومت امام زمان (عج) نیست؛ اما حکومتی است که به دستان مبارکش سپرده خواهد شد.

گفتنی است؛ مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با همکاری و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دماوند، بسیج ادارات شهرستان دماوند و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند و با حضور ایتام و خانواده‌های بی‌سرپرست زیرپوشش کمیته امداد و کارکنان بسیجی این اداره برگزار شد.

انتهای پیام/2568/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول