اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه‌ باغین:

توسعه اقتصاد کشور نیاز به مدیریت همه‌جانبه دارد

امام جمعه باغین گفت: با مدیریت همه‌جانبه می‌توان از ظرفیت‌های موجود برای بارور شدن اقتصاد کشور استفاده کرد.

توسعه اقتصاد کشور نیاز به مدیریت همه‌جانبه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر باغین با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در مدارس به نقش بارز والدین و مربیان در تربیت فرزندان اشاره کرد و اظهار داشت: اصل در نظام اسلامی تربیت است و مربیان و والدین وظیفه سنگینی برای تربیت سالم و صحیح فرزندان را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: زیربنای تربیت فرزندان در خانواده شکل می‌گیرد و والدین نقش بسزایی در تربیت فرزندان خود دارند و فطرت انسان از بدو تولد پاک بوده است، این خانواده‌ها‌، محیط جامعه و محیط تحصیل است که زمینه رشد و شکوفایی انسان را رقم می‌زند.

محی‌الدینی‌ خواستار توجه بیشتر متولیان فرهنگ برای اجرای تربیت اسلامی در مراکز آموزشی و در‌ جامعه شد.

وی به برگزاری اجلاس بین‌المجالس به میزبانی ایران اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه گامی مهم‌ در روابط بین کشورهای اسلامی است و اگر کشورهای اسلامی با اتحاد و همبستگی مشکلات خود را در درون برطرف کنند و فرصت دخالت به کشورهای غربی را ندهند، قطعا کشورهای اسلامی آباد می‌شوند.

امام جمعه باغین با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان خاطر ‌نشان کرد: هنوز در موضوع هسته‌ای ایران توافقی صورت نگرفته است در موضوع حقوق بشر‌، توان موشکی ایران را پیش می‌کشند، آمریکا حق ندارد در امور کشور ایران مداخله کند.

محی‌الدینی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی گفت: در کشور ما معادن و ذخایر نفتی بسیار بزرگی وجود دارد که با یک مدیریت همه جانبه می‌توان از آنها برای بارور شدن اقتصاد کشور استفاده کرد.

وی ابراز داشت: سران قوا‌ متواضعانه در پیشگاه مقام معظم رهبری اعلام کردند که همه توان و ظرفیت‌های اجرایی و نظارتی خود را برای اجرایی شدن دستورالعمل ابلاغی مقام معظم رهبری به کار گیرند.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول