اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اشتغال 2 هزار نفری در مجتمع‌های فولاد بناب

اسماعیل‌ظفر: 20 درصد فولاد کشور در بناب تولید می‌شود

رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد ظفر و نوین گستر بناب با بیان اینکه 2 هزار نفر در این مجتمع‌ها مشغول به کار هستند، گفت: سالانه 500 هزار تن انواع مقاطع فولادی در این شهرستان تولید می‌شود،بطوریکه 20 درصد فولاد کشور در بناب تولید می‌شود.

اسماعیل‌ظفر: 20 درصد فولاد کشور در بناب تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، جعفر اسماعیل‌ظفر ظهر امروز در همایش بزرگ مجتمع فولاد ظفربناب با ارائه گزارشی از تاریخچه تأسیس این مجتمع اظهار کرد: مجتمع فولاد ظفر بناب فعالیت خود را در سال 1386 در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع با کل امکانات زیربنایی آغاز کرده و در سال 1387 به بهره‌برداری رسانده است.

وی افزود: هم اکنون ظرفیت اسمی این مجتمع 200 هزار تن در سال است و در آن تولید انواع مقاطع فولادی در دو شیفت کاری و با اشتغال 250 نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم انجام می‌گیرد.

اسماعیل‌ظفر افزود: گروه سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد ظفر نوین گستر نیز در سال 1388 با هدف اعتلای صنعت کشور و ایجاد اشتغال در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع کار خود را آغاز کرده و در سال 1390 با نصب دستگاه‌های مدرن و با بهره‌گیری از دانش روز و با جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص آن را به بهره‌برداری رسانده است.

وی اضافه کرد: ظرفیت اسمی این قسمت 300 هزار تن در سال بوده و 400 نفر بطور مستقیم و یک هزار و 600 نفر به طور غیرمستقیم در دو شیفت به فعالیت می‌پردازند.

مدیرعامل مجتمع فولاد ظفر و نوین گستر بناب نیز در ادامه همایش اظهار کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل و تمام کارکنان مجتمع فولاد ظفر و نوین گستر بناب با مطالعات و بررسی همه تجربیات حاصل از پروسه راه‌اندازی، تولید و برنامه گسترش حجم فعالیت‌های خود بر آن است که از همه موارد امکانات و شرایط انسانی، فیزیکی و تکنولوژیکی و متدهای نوین تولید در افزایش میزان کیفیت و کارآمدی حجم تولیدات خویش بهره جسته و در این میان به همه نظرات، پیشنهادات و ارائه طریق عزیزان به دیده منت نگریسته و استقبال می‌کند.

امید اسماعیل ظفر ادامه داد: برای تداوم این راه هم پیمان شده‌ایم، راهی که طریق خدمت به خلق و میهن اسلامی و تلاش برای سرافرازی و سربلندی ایران و ایرانی است ما با نگاهی به گذشته به آینده فکر می‌کنیم و بر این باوریم همانگونه که نباید در گذشته ماند، اما تجارب گذشته را نیز نباید بدون بررسی و نقد آن کنار گذاشت. گذشته ما می‌تواند با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌های خود ما را در رسیدن به اهداف آینده یاری کند.

مدیر داخلی مجتمع فولاد ظفر و نوین گستر بناب همچنین در ادامه این همایش گفت: بحث مدیریت سیستم‌های خدماتی و تولیدی همواره یکی از اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین رفتارهای بشری بوده است که از همان ابتدای شروع زندگی اجتماعی، انسان‌ها پی به کمبود منابع انسانی و مادی برده و برای برنامه‌ریزی، ساماندهی، کنترل و نظارت و هدایت این منابع راهکارها و شیوه‌های مختلفی را اندیشیده است تا نهایت بهره‌وری و کارآیی و اثربخشی از این منابع را کسب کند و توانسته با بکارگیری خلاقیت و استعدادهای خود اهداف منظور شده را حصول کند و سرعت غیرقابل توصیفی در رشد و توسعه همه جانبه امور داشته باشد.

محسن رحیمیان افزود: بطوریکه سرعت انفجار دانش و اطلاعات در قرن بیستم به همراه فناوری و تکنولوژی ملزوم در ابعاد متنوع آن اتفاق افتاده است، معادل با همه ابعاد رشد جوامع بشری از اول تا آخر قرن نوزدهم برآورد شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 400 نفر به صورت مستقیم و سه شیفته در این مجتمع کار می‌کنند، گفت: درصددیم تا نیروهایی که در این مجتمع کار می‌کنند، مجموعه را متعلق به خودشان بدانند و از نظر ما با ارزش‌ترین افراد نیروی انسانی شاغل و مشتریان ما هستند.

 صادرات به کشور عراق

وی همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی دراین مجتمع برای کارکنان شاغل در آن خبر داد و افزود: از طرف این مجتمع قول می دهیم که در آینده نزدیک با برگزاری همایشی بزرگ در این مجتمع برای محصول با کیفیت پایین جایزه بدهیم.

مدیر داخلی مجتمع فولاد ظفر بناب با بیان اینکه ما خود را موظف به تولید کالای مرغوب و با کیفیت می‌دانیم، گفت: به زودی کالاهای تولیدی این مجتمع به کشور عراق صادر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که با خدمت دهی و تربیت مدیران شایسته و کارآمد و اثربخش بتوانیم آنچه که شایسته رشد و توسعه همه جانبه نظام‌های تولیدی و خدماتی کشور عزیزمان است، فراهم کنیم.

انتهای پیام/60002/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول