اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

بهره‌برداری از یک واحد تولید لوله‌های فولادی در البرز

یک واحد تولید لوله‌های فولادی عصر امروز با حضور مسئولان در منطقه اشتهارد البرز به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از یک واحد تولید لوله‌های فولادی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، مدیرکل صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از این واحد تولیدی توسعه این گونه واحدها را مهم خواند و افزود: حمایت از این بخش‌ها می‌تواند ما را در تولیدات بیشتر کمک کند.

محمد فاطمیان ادامه داد: این واحد تولیدی در زمینه تولید لوله‌های فولادی بوده و با هزینه‌ای بالغ بر با صرف 183 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه این واحد توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است افزود: با راه‌اندازی این واحد اشتغالزایی برای جوانان نیز ایجاد شده است.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که در فاز نخست این واحد سالانه 15 هزار تن لوله و قطعات فولادی تولید می‌شود گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده در این مرحله 83 نفر مشغول به کار شدند.

در ادامه این مراسم رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز طی سخنانی اظهار داشت: با راه‌اندازی این واحد صنعتی صرفه جویی ارزی نیز خواهیم داشت که براساس پیش بینی‌های انجام شده در فاز اول80 میلیون دلار صرفه جویی ارزی خواهیم داشت.

*20 سرمایه گذار در زمینه تولید فولاد در البرز مجوز گرفته‌اند

ایرج موفق در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تا کنون 20 سرمایه‌گذار در زمینه تولید فولاد در البرز مجوز دریافت کرده‌اند ادامه داد: حمایت از سرمایه‌گذاران و رفع دغدغه‌های آنان بسترهای حضور این افراد را بیش از پیش فراهم می‌کند.

وی با اعلام این که هم اکنون هفت واحد صنعتی در این بخش با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست ساخت است،‌ خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر هفت واحد تولیدی در زمینه‌های آرایشی، بهداشتی و داروسازی راه‌اندازی شدند.

در ادامه این مراسم همچنین عزیز اکبریان نایب رئیس اول کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذار در این استان گفت: برای توسعه و پیشرفت بیشتر باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را در این استان فراهم کرده تا آنان بدون دغدغه خاطر در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند.

وی در بخشی از سخنان خود بر نقش نظارتی دولت و واگذاری امور تولیدی به بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: با این مهم می‌توانیم موانع و مشکلات را به درستی مرتفع کنیم.

انتهای پیام/2302/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول