اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت باشت تاکید کرد

لزوم هم‌افزایی آحاد مردم در تامین سلامت جامعه

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت لزوم هم‌افزایی آحاد مردم در تامین سلامت جامعه تاکید کرد.

لزوم هم‌افزایی آحاد مردم در تامین سلامت جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز کریم رضایی در سخنرانی پیش ‌از خطبه‌های نماز جمعه این هفته باشت ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با ارائه گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان طی دو ماه گذشته اظهار داشت: امر سلامت در جامعه امروز مبحثی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید با آگاه‌سازی عمومی و فرهنگ‌سازی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت افزود: امروز ما شاهد این هستیم که حوادث قلبی و مغزی، حوادث ترافیکی و سرطان در استان سه عامل بزرگ و مهم در مرگ و میر بوده که روز به روز نیز در حال افزایش است از این‌رو عموم افراد و مسئولان باید در پیشگیری از عوامل مرگ و میر متولیان سلامت را به منظور فراهم کردن سلامت جامعه همراهی کنند.

وی تصریح کرد: از جمله اصول و راه‌های پیشگیری از عوامل مرگ‌ و میر رعایت اصول تغذیه سالم، ورزش، دوری از استعمال دخانیات، رانندگی ایمن، مراجعه به موقع به پزشک، رعایت اصول ایمنی در همه جا، کنترل مستمر فشار خون و قند خون است.

رضایی با تاکید بر این‌که سلامت اساس و پایه در هر جامعه است گفت: سلامت جامعه ما در گرو سلامت تک تک افراد آن جامعه است و این امر جز با همکاری و تعامل عموم افراد و دوست‌داران سلامت با متولیان بهداشت محقق نمی‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شبکه بهداشت و درمان از هیچ اقدامی جهت خدمت‌رسانی به مردم دریغ نمی‌کند و آن را یک وظیفه در راستای ایجاد سلامت جامعه می‌داند.

به گزارش فارس شبکه بهداشت و درمان باشت به مناسبت گرامی‌داشت هفته سلامت تیمی از مشاوران سلامت را در مصلی نماز جمعه این هفته مستقر کرد که به نماز گزاران خدماتی چون کنترل و تنظیم فشار خون و قند خون ارائه دادند.

انتهای پیام/82017/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول