اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

ﺣﺮاﺳﺖ ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ‌ای محکم ﺑﺮای ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺎﻣﻌﻪ اداری است

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل حراست تدبیر خوب نظام بوده است، گفت: ﺣﺮاﺳﺖ ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ‌ای محکم ﺑﺮای ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺎﻣﻌﻪ اداری است.

ﺣﺮاﺳﺖ ﭘﺸﺘﻮاﻧﻪ‌ای محکم ﺑﺮای ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺎﻣﻌﻪ اداری است

رضا صابری در حاشیه نخستین همایش حراست از منظر آموزه‎های دینی که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در حال برگزاری است در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: حراست از منظرهای مختلفی قابل بحث است.

وی ادامه داد: یکی از این مناظر موضوع فردی است که در موضوع حراست ما می‎توانیم مراقبت‎های فردی را به عنوان بخشی از حراستی که در آموزه‎های دینی به آن اشاره شده است یاد کنیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اما آن چیزی که امروز موضوع اصلی بحث در جامعه است حراست از بعد اجتماعی و غیر فردی آن است که دارای ابعاد متعدد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی است.

صابری تاکید کرد: به همین دلیل زمانی که از این منظر به حراست نگاه می‎کنیم دارای ضرورت‎ها و کارکردهای بسیار متفاوتی است.

جامعه نیز همانند انسان نیاز به مراقبت دارد

وی گفت: شاید بعد از انقلاب اسلامی یکی از تدبیرهایی که برای حفاظت از این موضوع انجام شد تدبیر ایجاد واحدهایی با این نام در مجموعه‎های سازمانی و اداری ما بوده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانطور که یک فرد اگر از خود مراقبت نکند ممکن است آسیب‎های فراوانی را ببیند جامعه هم اگر دیدبان‎ها و مراقب‎های خوبی نداشته باشد ممکن است به انحراف‎ها و فسادهایی کشیده شود که ممکن است به نابودی آن جامعه کشیده شود.

صابری متذکر شد: ما خیلی وقت‎ها از بیماری فردی رنج می‎بریم و آنها را ذکر می‎کنیم اما بیماری‎های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هم اهمیتش کمتر از بیماری فردی نیست.

وی اظهار داشت: به همین خاطر این همایش می‎تواند زاویه‎های خوبی را از باب ضرورت‌ها، کارکردها و روش‎های مناسب حراستی تبیین کند که بتواند در جامعه مبنای خوبی برای کارکرد یک دستگاه حراستی باشد.

انتهای پیام/83004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول