اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه سوادکوه:

مسئولان بسیجی‌وار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند

امام جمعه شیرگاه سوادکوه با تاکید بر اینکه مردم حمایت از نظام را حمایت از دین می‌دانند، گفت: مسئولان بسیجی‌وار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا کنند.

مسئولان بسیجی‌وار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه سوادکوه با اشاره به اینکه نظم لازمه تقوا و یکی از ابعاد مهم سبک زندگی در اسلام است، اظهار داشت: اجرای دستورات دینی با نظم به دست می‌آید و تعدی به حدود الهی ظلم است.

امام جمعه شیرگاه سوادکوه با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: وحدت و استقامت دو پیام مهم راهپیمایی 22 بهمن امسال بود که مردم با همه مشکلات اقتصادی باشکوه‌ترین راهپیمایی را برگزار کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم حمایت از نظام را حمایت از دین می‌دانند، خاطرنشان کرد: مسئولان بسیجی‌وار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در جامعه اجرا کنند و بر افزایش کیفیت محصولات و نظارت بر توزیع و صرفه جویی در هزینه‌های عمومی کشور دقت کنند.

مهدوی با یادآوری حماسه هفت اسفند شیرگاه در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: مردم با حضور پر شور خود در مراسم هفت اسفند شیرگاه با آرمان‌های امام راحل و شهیدان و مقام معظم رهبری تجدید پیمان می‌بندند.

همه مسائل را نباید بر مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم

امام جمعه زیراب سوادکوه نیز در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به برگزاری اجلاسیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی، گفت: حضور 53 هیئت پارلمانی کشورهای اسلامی بیان‌گر اقتدار دیپلماسی ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه و اپوزیسیون با سکوت معنادار رسانه‌ای خود مانند گذشته عمل می‌کنند، افزود: برگزاری اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی گامی در راه وحدت و پیشرفت کشورهای اسلامی است.

وی به حیرانی امریکا از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امریکا و همپیمانان آن در منطقه شکست خورده‌اند و در حالت سرگردانی قرار دارند.

رضایی با تاکید بر اینکه همه مسائل را نباید بر مذاکرات هسته‌ای گره بزنیم، تصریح کرد: توجه به توانمندی‌ها و استعدادهای درون باید در اولویت فعالیت‌های قرار داشته باشد.

انتهای پیام/86015/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول