اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان مطرح کرد

پوشش 1000 دقیقه‌ای راهپیمایی 22 بهمن در صدا و سیمای لرستان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: این مرکز با پخش یک‌هزار دقیقه برنامه زنده و تولیدی؛ برنامه راهپیمایی 22 بهمن را پوشش داد.

پوشش 1000 دقیقه‌ای راهپیمایی 22 بهمن در صدا و سیمای لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای لرستان، محمد بازوند اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز لرستان با پخش یک‌هزار دقیقه برنامه زنده و تولیدی؛ حضور حماسی مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن را پوشش داد.

وی عنوان کرد: بیش از 90 نفر از همکاران این مرکز در قالب سه گروه رادیویی و پرتابل، هفت گروه تلویزیونی ثابت و پرتابل، دوازده گروه خبری ثابت و پرتابل از ساعت هفت صبح روز بیست و دوم بهمن ماه با استقرار در استودیوها و واحدهای سیار رادیویی و تلویزیونی راهپیمایی شهر خرم‌آباد را به طور زنده و راهپیمایی 10 شهرستان را به صورت تولیدی ثبت و ضبط کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان عنوان کرد: از جمع برنامه‌های یاد شده 350 دقیقه از رادیو لرستان، 500 دقیقه از شبکه افلاک و 150 دقیقه از خبر مرکز لرستان روی آنتن رفت.

بازوند یادآور شد: همکاران صدا و سیمای مرکز لرستان در یوم‌الله 22 بهمن با 175 دقیقه ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه‌های سراسری اول، دوم، سوم، جام جم، خبر و شما داشتند.

وی ادامه داد: عوامل صدا و سیمای مرکز لرستان 40 دقیقه ارتباط زنده رادیویی با شبکه‌های ایران، فرهنگ و برخی شبکه‌های استانی رادیو؛ حضور با شکوه مردم لرستان در راهپیمایی را به سراسر کشور و فراتر از مرزهای ایران اسلامی مخابره کردند.

انتهای پیام/2304/ط/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول