اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه صورت گرفت

تقدیر امام جمعه سلطانیه از پیگیری مسائل شهرستان توسط صدا و سیما

امام جمعه سلطانیه از پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان سلطانیه توسط صدا و سیما تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه سلطانیه از پیگیری مسائل شهرستان توسط صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با اشاره به برخی مشکلات و نیازهای شهرستان سلطانیه از پیگیری مسایل این شهرستان از سوی صدا و سیمای مرکز زنجان تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه حل مشکلات و مسائل این شهرستان نیاز به پیگیری مسئولان دارد، تصریح کرد: باید با وحدت و همدلی در راستای حل مشکلات این شهرستان تلاش کنیم.

امام جمعه سلطانیه در ادامه با اشاره به کودتای انگلیسی رضا خان ادامه داد: استعمار پیر انگلیس در همه حال به فکر استعمار و غارت کشورهای دیگر بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

این مسئول در با بیان اهمیت امور تربیتی و تربیت اسلامی در کشورمان، از مسئولان خواست در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند تا شاهد تربیت مناسب دانش‌آموزان با تربیت اسلامی باشیم.

نوری با تاکید بر اهمیت ارتباط بین خانواده‌ها و مسئولان آموزش و پرورش و معلمان در راستای تربیت اسلامی ادامه داد: ارتباط خوب میان اولیا و مربیان کمک بزرگی در راستای تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور است.

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: این سیاست‌ها راهکاری مناسب در راستای مقابله با تحریم‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه همه مسئولان باید در راستای سیاست‌ها ابلاغی مقام معظم رهبری و تحقق آن تلاش کنند، افزود: تلاش در راستای مقابله با تحریم‌های دشمنان راهکاری مناسب برای توسعه و پیشرفت کشور است.

این مسئول با تقدیر از لبیک به موقع ریاست محترم جمهوری پس از ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از دولت به خاطر لبیک به موقع به فرمان مقام معظم رهبری تقدیر کرد.

انتهای پیام/2308/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول