اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلطانیه خواستار شد

استقرار فرماندهی انتظامی در شهرستان سلطانیه

امام جمعه سلطانیه خواستار استقرار فرماندهی انتظامی در این شهرستان شد.

استقرار فرماندهی انتظامی در شهرستان سلطانیه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام محمد نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور با شکوه مردم همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از حضور حماسی مردم شوکه شدند، تصریح کرد: حضور مردم نشان دهنده وفاداری و ولایت‌مداری آنها و حمایت از نظام و انقلاب بود.

خطیب جمعه سلطانیه با بیان اینکه حضور مردم با شکوه‌تر از سال‌هالی گذشته بود، ادامه داد: این حضور پاسخی قاطع و دندان شکن به همه یاوه‌گویی‌های سردمداران آمریکایی بود.

این مسئول به سالروز صدور فتوای امام در مورد سلمان رشدی مرتد اشاره کرد و گفت: سلمان رشدی برای همیشه مورد نفرت و تنفر مسلمانان است.

نوری با اشاره به قیام مردم تبریز در 29 بهمن ادامه داد: مردم همیشه در صحنه تبریز با قیام خود پایه‌های رژیم شاهنشاهی را لرزاندند.

وی با اشاره به خصلت و ویژگی‌های حاکمان اسلامی افزود: عدالت محوری، مسئولیت پذیری، خیرخواهی، انصاف، بخشندگی و ساده‌زیستی باید از خصوصیات حاکمان اسلامی باشد.

امام جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از ادارات در شهرستان جدید الا تاسیس سلطانیه مستقر نشده‌اند، افزود: مسئولان تلاش کنند تا برای رفع مشکلات مردم نمایندگی ادارات در این شهرستان مستقر شود.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از ادارات و بانک‌ها استقرار خود را منوط به حضور و استقرار نیروی انتظامی در این شهرستان کرده‌اند، خواستار استقرار فرماندهی انتظامی در این شهرستان برای رفع این مشکل شد.

انتهای پیام/2308/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول