اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر خبر داد

حضور 2 هزار ابهری در آزمون‌های هماهنگ مرکز فجر

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 948 نفر در آزمون‌های هماهنگ فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر شرکت کردند.

حضور 2 هزار ابهری در آزمون‌های هماهنگ مرکز فجر

الهام موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای در طول سال دوره‌های آموزشی مختلفی در سطح شهرستان ابهر برگزار می‌کند.

وی به آمار آزمون‌های مرکز فجر ابهر از ابتدای سال‌جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: 225 نفر از علاقه‌مندان در نخستین آزمون هماهنگ امسال شرکت کردند که از این تعداد 189 نفر موفق به دریافت گواهی‌نامه مهارت شدند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر با اشاره به اینکه کارآموزان در 17 حرفه به رقابت پرداختند، تصریح کرد: 84 درصد شرکت‌کنندگان در این آزمون نمره قبولی را کسب کردند.

این مسئول با بیان اینکه در آزمون هماهنگ تیر ماه امسال 203 نفر از علاقه‌مندان شرکت کردند، ادامه داد: از این تعداد 256 نفر موفق به دریافت گواهی‌نامه مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای شدند.

موحد با بیان اینکه کارآموزان در 21 حرفه مختلف در این آزمون به رقابت پرداختند، افزود: 84.49 درصد شرکت‌کنندگان این آزمون نمره قبولی را کسب کردند.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آزمون هماهنگ شهریور ماه امسال را 287 نفر اعلام کرد و متذکر شد: در این آزمون 230 نفر برابر 80 درصد شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه مهارت دریافت کردند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر اضافه کرد: این آزمون مهارتی در 23 حرفه مختلف برای علاقه‌مندان به مهارت‌آموزی اجرا شد.

این مسئول با اشاره به اینکه 435 نفر از کارآموزان در آزمون هماهنگ مهر ماه امسال شرکت کردند، اذعان داشت: از این تعداد 348 نفر نمره قبولی را کسب کردند.

موحد با بیان اینکه 80 درصد از شرکت‌کنندگان در این آزمون نمره قبولی را کسب کردند، یادآور شد: این آزمون در 28 حرفه مختلف برای علاقه‌مندان برگزار شد.

وی تعداد شرکت‌کنندگان آزمون هماهنگ آبان ماه امسال را 323 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 245 نفر موفق به دریافت گواهی‌نامه مهارت فنی و حرفه‌ای شدند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر ادامه داد: 75.85 درصد از شرکت‌کنندگان نمره قبولی آزمون هماهنگ را کسب کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه در 162 نفر در آزمون 29 آذر ماه امسال شرکت کردند، عنوان کرد: از این تعداد 140 نفر برابر 86.42 درصد موفق به دریافت گواهی‌نامه مهارت شدند.

موحد با اشاره به اینکه 213 نفر در آزمون هماهنگ روز 11 بهمن ماه امسال شرکت کردند، ادامه داد: 86.28 درصد از شرکت‌کنندگان برابر 184 نفر نمره قبولی را کسب کردند.

وی اذعان داشت: در مجموع از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 948 نفر در آزمون‌های هماهنگ فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر شرکت کردند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز فجر شهرستان ابهر در پایان متذکر شد: دانش‌آموزان، دانشجویان و همه آحاد جامعه می‌توانند برای شرکت در دوره‌های آموزشی رشته تحصیلی و رشته مورد علاقه خود به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول