اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه:

نقش رسانه در اجرای باشکوه کنگره 411 شهید کهگیلویه بی‌بدیل است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه نقش رسانه در اجرای باشکوه و ماندگار کنگره 411 شهید شهرستان را بی‌بدیل خواند و گفت: زحمات ارزنده خبرنگاران دهدشت در اطلاع‌رسانی و انعکاس برنامه‌های این کنگره ستودنی است.

نقش رسانه در اجرای باشکوه کنگره 411 شهید کهگیلویه بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، بهنام صمدی‌فرد امشب در نشست با اصحاب رسانه دهدشت، اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ جهاد و تقویت روحیه شهادت‌طلبی کنگره 411 شهید کهگیلویه در 29 بهمن با حضور گسترده مردم و مسئولان در دهدشت برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه اجرای کنگره شهدا را باعث ایجاد شور و نشاط معنوی در سطح شهر دانست و تصریح کرد: قطعاً چنین مراسمی برکاتی برای شهرستان خواهد داشت.

صمدی‌فرد حضور پرشور مردم از نقاط مختلف شهرستان در این مراسم را نشانه ارج نهادن به ارزش‌های دینی و اهداف متعالی شهیدان خواند و با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این کنگره ابراز داشت: نقش اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی به مردم از جلسه اتخاذ تصمیم برای برگزاری کنگره تا برگزاری یادواره و پس از آن، بی‌بدیل است.

این مسئول انعکاس اخبار و رویدادهای کنگره شهدای شهرستان در خبرگزاری‌ها، سایت‌های محلی و صدا و سیمای استان را خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: خبرگزاری فارس کهگیلویه در این مدت بیشترین تعداد خبر و گزارش در زمینه اطلاع‌رسانی و پوشش خوب برنامه‌های کنگره شهدای شهرستان را داشته است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگاران شهرستان در پوشش و انعکاس رویدادهای مختلف، گفت: ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه یکی از رسالت‌های بسیار مهم اصحاب رسانه و قلم است که تاکنون به خوبی مورد توجه این قشر زحمتکش در کهگیلویه قرار گرفته است.

انتهای پیام/82016/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول