اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم اسفندماه امسال و با حضور 1550 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی

سی و دومین دوره مسابقات دهگانه قرآن در گچساران برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سی و دومین دوره مسابقات دهگانه قرآن، نماز و عترت با حضور یک‌هزار و 550 دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی در نیمه دوم اسفندماه در گچساران خبر داد.

سی و دومین دوره مسابقات دهگانه قرآن در گچساران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هادی زارع‌پور ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات دهگانه قرآن، عترت و نماز اظهار کرد: در راستای برگزاری مطلوب مسابقات استانی دهگانه قرآن، عترت و نماز در گچساران، ستادی عالی متشکل از مجموعه مدیران استانی و شهرستانی در تلاش هستند.

وی افزود: در حال حاضر هماهنگی مطلوبی در راستای برگزاری مطلوب مسابقات دهگانه قرآن، عترت و نماز در گچساران ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسابقات دهگانه قرآنی استانی در گچساران شامل رشته‌های مفاهیم، حفظ و قرائت قرآن و نهج‌البلاغه در مقاطع مختلف آموزشی عنوان کرد.

زارع‌پور ادامه داد: در سی و دومین دوره از مسابقات استانی دهگانه قرآن، عترت و نماز حدود یک‌هزار و 550 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و جنسیتی شرکت دارند.

وی با بیان این‌که این مسابقات در چهار سطح برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات در چهار سطح مدرسه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که برگزیدگان این دوره به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: مسابقات سراسری دهگانه قرآن، عترت و نماز در نیمه دوم اسفندماه امسال در گچساران برگزار می‌شود که در همین راستا مراسم افتتاحیه نیز نیمه دوم اسفندماه با حضور مسئولان و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در گچساران برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مسابقات گروه های جنسیتی خواهران و برادران در دو دوره چهار روزه مجزا برگزار می‌شود.

زارع‌پور در پایان سخنان خود با اذعان بر هزینه‌بر بودن این مسابقات و همکاری قابل قبول و تقدیر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تاکنون، یادآور شد: گچساران از پتانسیل‌های مطلوبی برخوردار بوده که از ادارات و نهاد‌ها خواستاریم در راستای برگزاری مناسب این مسابقات همکاری‌های لازم را با آموزش و پرورش گچساران داشته باشند.

انتهای پیام/82001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول