اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی برگزاری باشکوه کنگره شهدای کهگیلویه صورت گرفت

تقدیر بنیاد شهید کهگیلویه از ادارات در برگزاری کنگره 411 شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه با اشاره به برگزاری باشکوه کنگره 411 شهید شهرستان، از همکاری امام جمعه دهدشت، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه تقدیر کرد.

تقدیر بنیاد شهید کهگیلویه از ادارات در برگزاری کنگره 411 شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، در پی اجرای باشکوه کنگره 411 شهید کهگیلویه و خلق حماسه عظیم و ماندگار در ترویج روحیه شهادت‌طلبی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از حضور پر شور مردم و همکاری فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان در برگزاری این آیین معنوی تقدیر کرد.

بهنام صمدی‌فرد شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران حضور مردم و مسئولان در این مراسم را باشکوه و ستودنی دانست و تصریح کرد: همت و حمیت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان کهگیلویه در کنگره 411 شهید شهرستان که 29 بهمن با حضور میهمانان کشوری، مسئولان ارشد استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در دهدشت برگزار شد، باعث خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پر افتخار این شهرستان و دیار شده است.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی که به وجه احسن به نمایش گذاشته شد، نقشی از مدیریت آنان را در برداشت.

وی با اشاره به تلاش همکاران و پیگیری فرماندار در برگزاری این کنگره اذعان داشت: با برنامه‌ریزی درست و هماهنگی‌های صورت گرفته، مراسم باشکوهی اجرا شد.

صمدی‌فرد مسئله شهید و شهادت در اعتقادات دینی مردم و مسئولان را دارای ارزش‌های والا خواند و افزود: همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه نشانه توجه ویژه به ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثار است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه در پایان از رهنمودهای امام جمعه دهدشت، تلاش فرماندار کهگیلویه، همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و حضور پر شور اقشار مختلف مردم بویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در کنگره شهدای شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/82016/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول