اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری بنیاد مسکن صورت گرفت

افتتاح پارک بزرگ روستایی مزدک در یاسوج

با حضور مسئولان بنیاد مسکن کشور، پارک بزرگ روستایی مزدک در یاسوج افتتاح شد.

افتتاح پارک بزرگ روستایی مزدک در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز با حضور محمدرضا شاملو معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مسئولان استانی و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، پارک روستایی مزدک از توابع شهر یاسوج افتتاح شد.

به گزارش فارس، این پارک که با اعتبار 10 میلیون ریال افتتاح شده، دارای امکاناتی همچون فضای سبز، آلاچیق‌هایی برای رفاه حال مردم و مسافران و گردشگران، پیست پیاده‌روی و سایر امکانات دیگر از جمله وسایل ورزشی است.

در این آیین معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بنیاد مسکن در راستای خدمت به روستاییان، موضوعات رفاهی آن‌ها به خصوص در بحث تفریحی را مدنظر قرار داده و تعداد زیادی از پارک‌های روستایی در کشور تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند.

محمدرضا شاملو که در آیین افتتاح پارک روستایی مزدک یاسوج سخن می‌گفت با اشاره به این که در سال آینده نیز از این دست پارک‌ها در کشور و در مناطق روستایی در اختیار مردم قرار می‌گیرد، به ساخت مسکن روستایی در کشور اشاره کرد و گفت: در خصوص مقاوم‌سازی مسکن روستایی نیز اقدامات خوبی انجام شده که از بانک‌ها می‌خواهیم تسهیلات را در اختیار روستاییان قرار دهند.

انتهای پیام/2571/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول