اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون روستایی بنیاد مسکن کشور

پارک کودک روستای پشه‌کان گچساران کلنگ‌زنی شد

با حضور معاون روستایی بنیاد مسکن کشور و جمعی از مسئولان، پارک کودک روستای پشه‌کان گچساران کلنگ‌زنی شد.

پارک کودک روستای پشه‌کان گچساران کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دقایقی پیش و با حضور محمدرضا شاملو معاون روستایی بنیاد مسکن کشور پارک کودک روستای گچساران کلنگ‌زنی شد.

در این مراسم که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و جمعی از مسئولان گچساران برگزار شد، پارک کودک روستای پشه‌کان کلنگ‌زنی شد.

غلامرضا امیدوار، رئیس بنیاد مسکن گچساران در حاشیه این مراسم در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پارک کودک روستای پشه‌کان با اعتبار اولیه 300 میلیون ریال و مساحت 600 متر مربع یکی از نیازهای مهم این روستا به شمار می‌رود.

وی افزود: امیدواریم روند ساخت این پارک کودک در روستای پشه‌کان به سرعت انجام شود.

امیدوار با اشاره به افتتاح طرح هادی روستایی ماهور باشت تصریح کرد: طرح هادی روستای ماهور باشت گچساران با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال از مجموع اعتبارات بنیاد مسکن و دهیاری‌ها به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن گچساران ابراز کرد: طرح هادی روستایی ماهور باشت گچساران با 930 متر مربع شامل 253 مترمربع سنگ‌فرش، 487 متر فضای سبز و 30 متر سکونشینی است.

امیدوار خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای به روستاییان در زمینه‌های مختلف عمرانی و تولیدی شده است.

 وی اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های روستایی را اقدامی مؤثر در وضعیت نامطلوب روستاها دانست و بر خدمات‌رسانی بیش از پیش به روستائیان تأکید کرد.

گفتنی است روستای پشه‌کان در 15 کیلومتری مرکز شهرستان گچساران قرار دارد.

انتهای پیام/82001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول