اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار تهران

کلنگ فاز 4 پارک بزرگ «الغدیر» در آبسرد به زمین زده شد

امروز در ادامه افتتاح پروژه‌های شهرستان دماوند، معاون امور عمرانی استاندار تهران در شهر آبسرد حاضر شد و کلنگ فاز چهار پارک بزرگ الغدیر را در این شهر بر زمین زد.

کلنگ فاز 4 پارک بزرگ «الغدیر» در آبسرد به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز کلنگ‌زنی فاز چهار پارک بزرگ الغدیر یکی از این پروژه‌ها بود که به گفته شهردار آبسرد، برای تکمیل و بهره‌برداری از آن، یک میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‌‏بینی شده است.

پرویز قنبری، شهردار آبسرد در حاشیه کلنگ‌‏زنی این پروژه گفت: احداث مجموعه گردشگری و تفریحی پارک الغدیر از سال 1388 آغاز شده و تاکنون سه فاز اولیه آن با هزینه اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: فاز چهار این مجموعه که امروز کلنگ‌زنی شد، شامل محوطه‌سازی، پیست دوچرخه‏‌سواری، شهربازی، امکانات گردشگری و فروشگاهی بزرگ است که در این فاز به ویژه در خصوص شهربازی، امکانات گردشگری و فروشگاه از ظرفیت و سرمایه بخش خصوصی استفاده می‌شود.

قنبری تصریح کرد: این پارک بزرگ با مساحت حدودی 11 هکتار به دلیل موقعیت راهبردی که دارد، قابل دسترس برای شهرهای اطراف آبسرد نیز است و امکان و توان برپایی و برگزاری گردهمایی‌ها و جشن‌های بزرگ شهرستانی را دارد.

در آیین افتتاحیه پروژه‌های شهرستان دماوند، معاون امور عمرانی استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند و معاون عمرانی وی، بخشدار مرکزی شهرستان دماوند و تعدادی از مسئولان شهر آبسرد و کیلان از جمله شهردار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی این دو شهر حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/غ10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول