اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز به مدت 2 روز

همدان میزبان مسابقات اسکی قهرمانی جوانان شد

با حضور 9 تیم از سراسر کشور مسابقات اسکی قهرمانی کشور در رده جوانان به میزبانی همدان و در پیست تاریک‌دره آغاز شد.

همدان میزبان مسابقات اسکی قهرمانی جوانان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، از پیش از ظهر امروز پیست تاریک‌دره همدان میزبان مسابقات قهرمانی جوانان کشور در دو رشته مارپیچ بزرگ و کوچک شده که با استقبال تیم‌های شرکت‌کننده همراه شد.

در این رقابت‌ها اسکی‌بازانی از 9 استان کشور شامل اصفهان، فارس، البرز، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، اردبیل، کردستان، خراسان رضوی و همدان طی دو روز با هم به رقابت می‌پردازند.

بنابر تصمیم دست‌اندرکاران این رقابت‌ها شرکت‌کنندگان در دو رده سنی 13 تا 15 و 17 تا 19 ساله با هم مسابقه می‌دهند که 50 ورزشکار برتر از استان‌های مختلف توانایی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

از صبح امروز رقابت‌های مارپیچ بزرگ آغاز شده و تا عصر امروز برترین‌های این رشته معرفی می‌شوند.

همچنین از صبح فردا جمعه مسابقات مارپیچ کوچک انجام می‌شود که برترین‌های هر دو رشته طی مراسمی با حضور مسئولان فدراسیون اسکی و ورزش استان معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، برترین‌های این دوره برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیایی که به میزبانی کشور و در روزهای 15 و 16 اسفندماه برگزار می‌شود به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

پیست تاریک‌دره همدان در حال حاضر جزو پیست‌های بین‌المللی کشور محسوب می‌شود و هم‌اینک تمام تجهیزات مورد نیاز پیست از جمله دستگاه برف‌کوب، سی‌یژ، دستگاه بالابر و هتل اقامت اسکی‌بازان مهیای انجام این رشته مهیج است.

این پیست با داشتن تجهیزات مدرن و تأیید فدراسیون اسکی کشور درجه بین‌المللی دریافت کرد و هم‌اینک در حال ساخت مهمانسرای پنج طبقه برای فراهم‌سازی بهتر اسکان اسکی‌بازان در سطوح مختلف است.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول