اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون نخبگان و مخترعان مجلس:

اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از مشکلات است

عضو فراکسیون نخبگان و مخترعان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است.

اقتصاد مقاومتی راه برون‌رفت از مشکلات است

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به ساختارها و نیروهای انسانی داخلی از شاخص‌های اجرایی برای اقتصاد مقاومتی است، افزود: روش اقتصاد مقاومتی به معنای تولید و استفاده از تکنولوژی و توانمندی و استعدادهای نخبگان داخلی است و باید برنامه‌ریزی لازم در این زمینه اجرایی شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه و قدرت‌دهی و جهت‌دهی به نیروها و توانمندی‌های داخلی، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از توان داخلی و برنامه‌ریزی برای به ثمر نشستن آن به مرحله‌ای برسیم که دنیا به دنبال ما باشد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با یادآوری این نکته که در سخنرانی‌ها و جلسات مختلف به تکیه بر توان داخلی تاکید کرده‌ام، گفت: استفاده از ساختارهای داخلی و تصحیح الگوی مصرف داخلی از راهکارهای اصلی حل مشکلات و تقویت توانمندی‌ها است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توجه به الگوی مصرف و تولید داخلی همان شعار اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: نباید به کشورهای دیگر برای حل مشکلات دل ببندیم و غش کردن به سوی کشورهای دیگر به حل مشکلات ما منجر نمی‌شود.

عضو فراکسیون نخبگان و مخترعان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صنعت و طرح‌های زودبازده و ساخت شهرک‌های صنعتی گام‌های مناسبی برداشته شد، متذکر شد: ما در زیر ساخت‌های علمی دارای کارنامه موفقی هستیم ولی در بخش اجرا نیاز به تلاش بیشتر خواهیم بود.

علیپور با بیان اینکه راه و مسیر توسعه مشخص است، اذعان داشت: سرعت حرکت در مسیر توسعه کشور کند است.

انتهای پیام/86015/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول