اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی خبر داد

حضور «رضایی» از خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی از دعوت فدراسیون برای حضور رکاب‌زن استان به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: محمد رضایی به نخستین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری اعزام شد.

حضور «رضایی» از خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری

سید حامد علوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کمیته فنی مسابقات قهرمانی فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان از رکاب‌زن خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورد.

وی افزود: محمد رضایی، این جوان دوچرخه‌سوار با اخلاق و شایسته خراسان جنوبی طی سال جاری برای دومین‌بار است که به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی اذعان داشت: نخستین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از پنجم اسفند ماه جاری به مدت 15 روز در شهرستان عسلویه استان بوشهر برگزار می‌شود.

علوی تصریح کرد: در اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان حدود 45 رکاب‌زن ملی پوش در رشته استقامت و در سه رده سنی امید، جوانان و بزرگسالان تمرینات آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا زیر نظر مربیان تیم ملی انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی دوچرخه‌سواری کشورهای آسیایی از یکم تا یازدهم خرداد‌ماه سال 93 در شهر اکتانای کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69014/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول