اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی خبر داد

راه‌اندازی چهارمین لیگ دوچرخه‌سواری کشور در خراسان جنوبی

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی از راه‌اندازی لیگ دوچرخه‌سواری در این استان خبر داد و گفت: این لیگ به عنوان چهارمین لیگ دوچرخه‌سواری کشور از سال آینده فعال می‌شود.

راه‌اندازی چهارمین لیگ دوچرخه‌سواری کشور در خراسان جنوبی

سید حامد علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیرجند اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ عمومی دوچرخه‌سواری نخستین لیگ دوچرخه‌سواری کشور در سال 93 راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: تاکنون در سطح کشور سه لیگ دوچرخه‌سواری فعال است که خراسان جنوبی به عنوان برگزار کننده چهارمین لیگ از فدراسیون مجوز لازم را دریافت می‌کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری خراسان جنوبی از حضور ورزشکاران استان در تور دوچرخه‌سواری "وحدت، هوای پاک و ایرانشناسی" خبر داد و اذعان داشت: این تور دوچرخه‌سواری با سه هدف ایجاد فضای معنوی همبستگی و وحدت، ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری به عنوان وسیله‌ای تأثیرگذار در تندرستی و سالم نگهداشتن هوای پاک و ایرانشناسی از نخستین روز هفته وحدت آغاز و با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی پایان یافت.

حافظ خاطرنشان کرد: در این تور دوچرخه‌سواری حدود 100 ورزشکار از استان‌های شرق کشور شرکت داشتند که مسافت 900 کیلومتری چابهار تا بندرعباس را در مدت 12 روز رکاب زدند.

وی یادآور شد: در تور دوچرخه‎سواری "وحدت، هوای پاک و ایرانشناسی" مسعود شریعتی‌فر، سیدهادی ذبیحی، علی اسحاقی، ولی‌اله دانشمند و مسلم مهران‌پور از خراسان جنوبی شرکت داشتند.

انتهای پیام/69014/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول