اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

امدادرسانی هلال احمر گلستان به 30 روستای مازندران

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام چهار تیم امدادی به استان مازندران خبر داد و گفت: گلستان به 18 روستای رامسر و 12 روستای تنکابن سرویس‎دهی و امدادرسانی کرده است.

امدادرسانی هلال احمر گلستان به 30 روستای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مجتبی اکبری صبح امروز در حاشیه جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امداد و نجات زمستانه به همت 10 هزار و 350 نفر از اعضا در 23 پایگاه هلال احمر گلستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات زمستانه از 15 آذر استارت زده شد، تصریح کرد: خدمات امدادی زمستانه در مدت 90 روز به مردم انجام شده است.

تشکیل یک تیم کارآمد در گلستان

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج با حمایت از جوانان و امدادگران، تمام هزینه‎های طرح فعالیت‎های نوروزی را بر عهده گرفته است که این نگاه عام‎المنفعه جای قدردانی دارد.

اکبری از تشکیل یک تیم عملیاتی در استان خبر داد و یادآور شد: جمعیت هلال احمر گلستان از یک تیم کارآمد برخوردار است.

وی بیان داشت: گلستان برخوردار از نخستین اردوگاه کشوری سازمان جوانان هلال احمر در دلند به نام مرحوم امیرمحمد قاسمی است که این داوطلب جوان با اهدای 18 عضو بدنش به بیماران نیازمند، زندگی دوباره‌ای را به بیماران هدیه کرد.

رشد 5.5 برابری اعتبارات جمعیت هلال احمر گلستان

مدیرکل جمعیت هلال احمر گلستان از رشد 5.5 برابری اعتبارات طی سه سال اخیر خبر داد و گفت: بودجه جمعیت هلال احمر گلستان در سال 1379 حدود 800 میلیون تومان بوده و در سال 1389 این رقم به 3 میلیارد تومان رسیده است و این اعتبار در سال جاری با رشد صعودی به 16 میلیارد تومان افزایش یافته است.

اکبری با بیان اینکه رشد اعتبارات جمعیت هلال احمر گلستان یک کار تیمی بوده نه فردی، یادآور شد: تلاش مجموعه عوامل هلال‎احمر گلستان و استانداری سبب شد تا شاهد رشد اعتبارات این نهاد مردمی در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر از لحاظ تجهیزات به سمت مطلوب حرکت می‎کند، اظهار داشت: در سال 1389 در هلال احمر حتی یک خودروی عملیاتی در استان برای حضور در صحنه حادثه نداشتیم اما اکنون در تمامی شعبات این تجهیزات موجود است.

اکبری با تصریح اینکه جمعیت هلال احمر گلستان از 70 خودروی عملیاتی برخوردار است، ابراز داشت: معتقدیم اگر امکانات متناسب با حوادث نباشد جوابگوی نیاز حادثه‎دیدگان نخواهد بود.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول