اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قلعه‌رئیسی:

سهم مردم قلعه‌رئیسی از فضای سبز عدد صفر است

شهردار قلعه‌رئیسی گفت: سهم مردم قلعه‌رئیسی از فضای سبز عدد صفر است.

سهم مردم قلعه‌رئیسی از فضای سبز عدد صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، صابر پیکر صبح امروز در بازدید از طرح‌های سطح شهر قلعه‌رئیسی در جمع خبرنگاران گفت: کمبود اعتبارات شهرداری قلعه‌رئیسی یکی از مشکلاتی است که ما همواره با آن روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه این شهر نوپا در حال حاضر روند رو به رشدی را پیش رو دارد، عنوان کرد: برای رفع برخی مشکلات می‌توان به توسعه سریع این شهر امید فراوانی داشت و باید مردم به کمک شهرداری بیایند تا این شهر از بن‌بست خارج شود.

شهردار قلعه‌رئیسی بیان کرد: طبیعت کوهستانی و جنگل‌های بلوط اطراف شهر جلوه‌ای زیبا و مثال‌زدنی را به شهر قلعه‌رئیسی داده که می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این منطقه پارک‌های طبیعی زیبایی را برای استفاده شهروندان به وجود آورد ولی نبود فضای سبز در این شهر که حجم آن نزدیک به صفر بوده یکی از اصلی‌ترین معضلات این شهر است که در نبود آن جلوه شهری مشاهده نمی‌شود.

پیکر گفت: احداث پارک ساحلی در کنار رودخانه قلعه‌رئیسی یکی از طرح‌هایی است که با تکمیل آن محیطی مناسب برای تفریح شهروندان به وجود می‌آورد و یکی از کارهایی که شهرداری و شورای شهر قلعه‌رئیسی به جد دنبال بررسی مشکل آن بوده پارک ساحلی قلعه‌رئیسی است که یکی از اولویت‌های ایجاد فضای سبز در شهر است.

وی با اشاره به زمینه‌های گردشگری فراوانی که در حومه شهر قلعه‌رئیسی وجود دارد، تصریح کرد: نبود فضای سبز در سطح شهر قلعه‌رئیسی باعث شده که مشکل فضای سبز را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دهیم تا گردشگران در ایام نوروز از آن استفاده کنند.

وی در پایان از چمن‌کاری پارک ساحلی و بلوار ورودی شهر در ماه‌های آینده خبر داد.

انتهای پیام/82009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول