اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل خبر داد

87 میلیارد تومان بودجه شهرداری آمل در سال 93

شهردار آمل گفت: برای سال 93، بودجه 87 میلیارد تومانی برای شهرداری آمل بسته شده است.

87 میلیارد تومان بودجه شهرداری آمل در سال 93

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی عصر امروز در مراسم افتتاح همزمان 9 پروژه شهری که با حضور استاندار مازندران صورت گرفت با اعلام اینکه در سال‌جاری 69 میلیارد تومان بودجه برای آمل در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: این میزان در سال آینده به 87 میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه 9 پروژه شهرداری آمل امروز به بهره‌برداری رسید، افزود: پروژه خیابان محمدبن جریرطبری اتصالی بلوار امام خمینی به بلوار طالقانی که عملیات آن در اسفندماه سال 91 آغاز شده بود با طول 600 متر و با اعتبار 68 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

امیرسلیمانی یادآور شد: ساختمان تاکسیرانی شهرداری آمل که در مدت 68 روز در فضایی به مساحت 500 متر مربع احداث شده با اعتبار 6 میلیارد و 400 میلیون تومان افتتاح شد و در اختیار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: ساختمان اداری سازمان آرامستان نیز در فضای 630 متر مربع و با اعتبار 800 میلیون تومان در مدت 68 روز ساخته و به بهره‌برداری رسید.

این مسئول از اجرای سه پارک مادر، لاله و رز در این شهر خبر داد و گفت: این پارک‌ها به ترتیب با 3 هزار، 1920 و 1960 متر مربع و هر کدام در مدت 75 روز ساخته و امروز بهره‌برداری شد.

شهردار آمل با اشاره به افتتاح پروژه مرمت و بازسازی بازار قدیم آمل نیز بیان داشت: این پروژه در بازار نوراسته از خرداد 92 آغاز شده بود که در مساحت 3 هزار و متر مربع و با هزینه 600 میلیون تومان در  هشت ماه مرحله کف آن اجرا و مرحله سقف نیز با همکاری بازاریان صورت می‌گیرد.

وی از بهره‌برداری از ایستگاه شماره 9 و 10 تفکیک زباله خشک خبر داد و افزود: ساختمان اداری خدمات شهری نیز در فضای 455 متر مربع و با هزینه 300 میلیون تومان اجرایی و به بهره‌برداری رسید.

انتهای ‌پیام/86011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول