اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان خبر داد

کشف 4 فقره کلاهبرداری در دشتستان

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف چهار فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

کشف 4 فقره کلاهبرداری در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حمیدرضا انصاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ استان است و برای تامین نظم و امنیت در این استان اهتمام می‌ورزیم.

وی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت در راستای ایجاد نظم و امنیت اهتمام می‌ورزد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

فرمانده انتظامی دشتستان از کشف چهار فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی شهرستان محقق شده است.

انصاری تصریح کرد: در راستای مبارزه و برخورد قاطع با جرم کلاهبرداری کارگروه ویژه‌‏ای با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و دستگیری کلاهبرداران و کشف کلاهبرداری‌های احتمالی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در نتیجه تحقیقات و بررسی‏‌های انجام شده و تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات واصله تعداد چهار فقره کلاهبرداری کشف و در این راستا شش نفر متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی دشتستان گفت: همکاری مردم با نیروی انتظامی بسیار خوب است و این همکاری موجبات موفقیت نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در منطقه شده است.

انتهای پیام/2452/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول