اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد

اجرای 700 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در جم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از اجرای 700 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در جم خبر داد.

اجرای 700 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در جم

حجت‌الاسلام سید حسین سادات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در صدر اولویت‌های این اداره در سال جاری بوده است.

وی افزود: حجم و کیفیت برنامه‌های این اداره نسبت به سال‌های قبل افزایش یافته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از اجرای 700 ویژه‌برنامه فرهنگی دینی در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در نیمه دوم امسال این تعداد ویژه‌برنامه اجرایی و عملیاتی شده که امیدوار هستیم تا پایان سال افزایش یابد.

سادات تصریح کرد: در دهه فجر امسال نیز برنامه‌های بسیار ارزشمندی در این شهرستان برگزار شد که با استقبال مردم مواجه شده است.

وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال روحانیون با حضور در مجالس و مدارس و برگزاری نشست‌های تخصصی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر با اداره تبلیغات اسلامی همکاری کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از حضور بیش از 40 مبلغ و مبلغه در شهرستان خبر داد که در قالب روحانی مستقر، طرح هجرت، بومی و اعزامی نقش فعالی در اجرای برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی داشتند.

سادات در ادامه با اشاره به اهمیت ویژه‌برنامه‌های فرهنگی بر لزوم حضور روحانیون در این برنامه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی باید با محوریت روحانیت و در چارچوب موازین شرعی برگزار شود تا از افراط و تفریط جلوگیری شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم ضمن قدردانی از حضور روحانیون در برنامه‌های دهه فجر خواستار افزایش نشست‌های تخصصی روحانیون مستقر و طرح هجرت در راستای ارتقا و بهبود اوضاع فرهنگی منطقه شد.

سادات گفت: در تمام روستاهای شهرستان شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی هستیم و مردم مومن و مسلمان این شهرستان همواره در برنامه‌ها حضوری موثر دارند.

انتهای پیام/2451/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول