اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای:

دیپلماسی مهارت در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پیگیری می‌شود

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: دیپلماسی مهارت در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پیگیری می‌شود.

دیپلماسی مهارت در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کوروش پرند صبح امروز در بازدید از پروژه‌های فنی و حرفه‌ای استان ایلام اظهار داشت: در سفر استانی به ایلام طی سفرهای استانی خاصی بوده که به استان‌های مختلفی صورت پذیرفته است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: امروز به استان ایلام آمده و به دنبال ارزیابی کمی و کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در استان ایلام داشته باشیم.

وی ادامه داد: طرح جدیدی را سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به نام آموزش، تولید، بازاریابی و فروش و یا آموزش اشتغال محور دنبال می‌کند و دنبال این هستیم که انشا‌ء‌الله این طرح را در استان ایلام اجرایی و محقق کنیم.

این مسئول اضافه کرد: استان ایلام دارای ویژگی‌های خاصی در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بوده که هم‌مرزی با کشور عراق یکی از این خاصیت‌ها و مزیت‌ها محسوب می‌شود.

پرند تصریح کرد: با عنایت به برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در حوزه دیپلماسی مهارت در این سازمان پیگیری می‌شود قطعا در باره برنامه‌های ارتباط با کشور عراق و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف برنامه‌ریزی خواهد شد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: یکی از برنامه‌های بسیار جدی سازمان فنی و حرفه‌ای موضوع استفاده از بازارهای عراق است که در این باره با نمایندگان مجلس شورای اسلامی هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته است و به دنبال این هستیم طرح آموزش ، تولید و بازاریابی و فروش را در حوزه بازاریابی و فروش را در مرز استان ایلام مستقر کنیم.

وی ادامه داد: جایگزین فرهنگ مهارت آموزی به جای مدرک‌گرایی یکی از برنامه‌های اساسی سازمان فنی و حرفه‌ای بوده که برنامه‌ریزی لازم در این راستا صورت گرفته است و این مهم باید در کشور به صورت جدی مورد عنایت واقع شود.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در حوزه فرهنگ کار و مهارت آموزی برنامه‌های ویژه‌ای را اجرا کرده است و در حال اجراست.

پرند تصریح کرد: سومین همایش ملی و دومین همایش بین‌المللی مهارت آموزی و اشتغال در اردیبهشت سال 93 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2246/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول