اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کرمان خبر داد

نصب 19 دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کرمان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: 19 دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان کرمان راه‌اندازی شده است که شاهد کاهش 37 درصدی تصادفات هستیم.

نصب 19 دوربین کنترل سرعت در جاده‌های کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود جمیلی امشب در شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان رتبه دوم از نظر ناوگان عمومی عبوری در ایران را دارد.

وی با اشاره به اینکه از سال 86 تا سال 91 شاهد 40 درصد رشد در حمل و نقل استان کرمان هستیم، تصریح کرد: 50 درصد بارهای جابه‌جا شده در استان کرمان مواد معدنی است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان ابراز داشت: سیرجان، کرمان، زرند و رفسنجان به ترتیب بیشترین میزان جابه‌جایی بار را در استان کرمان به خود اختصاص داده‌اند.

جمیلی ادامه داد: یک سوم بار استان کرمان به استان هرمزگان انتقال داده می‌شود و استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و تهران مقصدهای بعدی بارهای کرمان هستند.

وی افزود: 273 شرکت حمل و نقل در استان کرمان فعال هستند که در این زمینه رتبه چهارم کشوری را داریم، اما میزان جابه‌جایی بار توسط شرکت‌ها پایین است و وضعیت اقتصادی این شرکت‌ها مطلوب نیست.

این مسئول تصریح کرد: 3.6 درصد از ناوگان حمل و نقل کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

جمیلی بیان کرد: 20 هزار نفر در ناوگان حمل و نقل استان کرمان فعال هستند و 30 هزار ناوگان شماره‌گذاری ‌شده در این خطه وجود دارد که 14 هزار دستگاه فعال است و اکثر آنها بار جاده‌ای را حمل نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یک سوم اعتبارات کشور در زمینه خرید دوربین کنترل سرعت جاده‌ای به استان کرمان اختصاص داده شده است، اذعان داشت: 19 دوربین کنترل سرعت در جاده‌های استان کرمان راه‌اندازی شده است.

جمیلی ابراز داشت: نصب دوربین‌های کنترل‌شده در جاده‌های استان کرمان موجب کاهش 37 درصدی تصادفات شده است.

انتهای پیام/80019/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول