اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

آغاز ثبت‌نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مازندران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران از آغاز ثبت‌نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی بابایی کارنامی از آغاز فرآیند ثبت‌نام نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان از روز گذشته خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: این جشنواره نیز همچون سنوات گذشته با معرفی و ارج نهادن به اندیشه‌ها و تلاش‌های ارزشمند کارآفرینان در راستای توسعه کارآفرینی، نوآوری و اشتغال پایدار و نیز تحقق چشم‌انداز نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار تأثیرگذار است.

وی با تأکید بر ثبت‌نام کارآفرینان استان در جشنواره افزود: کارآفرینان با مراجعه به سایت www.karafarinanebartar.ir  از تاریخ 29 بهمن سال جاری تا 27 فروردین 93 اقدام به ثبت‌نام کنند و حضور پرشور این افراد به کیفیت کار می‌افزاید.

بابایی کارنامی افزود: سعی ما بر این است اعضای کمیته داوری استانی نهمین جشنواره را از بین تشکل‌ها، اساتید دانشگاهی و نخبگان انتخاب کنیم و در واقع به دنبال برگزاری همه مراحل جشنواره به بهترین نحو هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری منظم این جشنواره باعث ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان شود.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول