اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

حفظ کرامت کارآفرینان موجب شکوفایی استعداد آنها می‌شود

سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: حفظ کرامت کارآفرینان موجب شکوفایی استعداد آنها می‌شود.

حفظ کرامت کارآفرینان موجب شکوفایی استعداد آنها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین انواری بعد از ظهر امروز در مراسم جشن کارآفرینی و توانمندسازی پنج هزار و 500 خانواده اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی برآمده از بطن انقلاب اسلامی است که به فاصله ‌کوتاهی پس از پیروزی انقلاب به دستور امام خمینی (ره) برای رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان و پابرهنگان جامعه تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه کار، گنجینه و استعداد خدادادی را بارور می‌کند، تصریح کرد: کار و تلاش سبب ایجاد آرامش، تعادل قوای انسانی، عظمت و حیات انسان می‌شود.

سرپرست کمیته امداد با توصیه به کارفرمایان، گفت: کارفرمایان با حفظ کرامت نفس و عزت مددجویان این نهاد مقدس و به‌کار نبردن روش‌های حذفی موجب شکوفایی استعدادهای آنان شوند.

انواری با اشاره به اینکه تقویت امیدواری از خواص کار و تلاش است، ادامه داد: اشتغال منجر به کسب منافع مادی و اقتصادی شده و انسان را از دیگران بی نیاز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مددجویان این نهاد دارای ویژگی تعهد، ایمان، انرژی بالا و استعداد فراوان هستند، اظهار داشت: کاریابی و ایجاد اشتغال مددجویان، منشا تحول در نسل آینده شده و مددجویان امروز را به کارفرمایان آینده مبدل می‌کند.

انواری خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و به‌کارگیری توان مددجویان کلید برون رفت از مشکلات بوده و کمیته امداد از عوامل سرمایه‌گذاری در این زمینه است.

انواری با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده با محوریت امام جماعت مساجد در حوزه و محدوده مسجد، برای نیازمندان هزینه می‌شود، خاطرنشان کرد: این طرح مستلزم تقویت و پشتیبانی است و کمیته امداد در بحث جمع آوری زکات با محوریت مسجد به عنوان پشتیبانی کننده عمل می کند زیرا این طرح، موجب تقویت بنیان انقلاب می‌شود.

انتهای پیام/61007/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول