اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

کارآفرینان نمونه اردل تجلیل می‎شوند

سرپرست فرمانداری شهرستان اردل گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر کارآفرینان نمونه اردل تجلیل می‎شوند.

کارآفرینان نمونه اردل تجلیل می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، کوروش سبزواری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با قوت، حساسیت و دقت بیشتر برنامه‌ریزی شود تا در مرحله اجرا با مشکل روبه‌رو نشود.

وی بر لزوم برگزاری برنامه‌‌های شاد و متنوع دهه فجر تاکید کرد و گفت: آنچه که بیش از گذشته باید مدنظر باشد جشن‌گونه برگزار شدن برنامه دهه فجر است.

سبزواری با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان، گفت: برگزاری جشن انقلاب به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام به میهن، برنامه مهمانی لاله‌ها، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اعزام مبلغ به سطح شهرستان، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

سرپرست فرمانداری شهرستان اردل ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی جام دهه فجر، برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی، هنری، نواختن زنگ انقلاب، تجلیل از کارآفرینان نمونه، تجلیل از زنان نمونه در عرصه‌های علمی ـ فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی، تجلیل از اصناف برتر و... از دیگر این برنامه‌ها به شمار می‎رود.

وی هدف از برگزاری جلسات منظم کمیته‌های تخصصی را پربارتر و منسجم‌تر برگزار کردن این برنامه‌ها دانست و گفت: باید قدر این انقلاب و ایام دهه فجر را بیشتر بدانیم و از این فرصت برای تبیین موفقیت‌های انقلاب استفاده کنیم.

انتهای پیام/68010/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول