اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بجنورد:

تردیدی در دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی نیست

امام جمعه موقت بجنورد گفت: تردیدی در دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی نیست.

تردیدی در دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر امروز در جمع مدیران شهرستان با بیان اینکه دشمنی دولتمردان این کشور با ایران اسلامی حتمی است، اظهار داشت: نوع رویکرد آنان طی 35سال گذشته از انقلاب اسلامی خود گواهی بر این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه اگر بر دشمنان اسلامی لعن و مرگ نفرستیم باید منتظر لعن ملائکه باشیم گفت: شهدا هم در مسیر مقابله با دشمنان اسلام به شهادت رسیده و به نظام عظمت بخشیدند.

عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با قدردانی از حضور گسترده و پرشور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، تصریح کرد: این میزان حضور برای نظام اسلامی  عزت آفرین است.

وی اظهار کرد: آحاد مختلف مردم ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال، در دفاع از انقلاب و رهبری سنگ تمام گذاشتند .

به گفته امام جمعه موقت بجنورد حضور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن امسال بسیار پرشورتر از سال‌های قبل بود.

وی تأکید کرد: بی‌گمان مهم‌ترین پیام این حضور برای دشمنان این بود که ملت همواره پشتیبان انقلاب و رهبری هستند و توطئه و تهدیدهای آنان خللی در اراده راسخ ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

نوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حقیقت یک نعمت الهی است و همه می‌بایست شکرگزار این نعمت باشیم اضافه کرد: همه وظیفه داشته تا از همواره از نظام اسلامی در برابر دشمنان صیانت کنیم.

انتهای پیام/63002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول