اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد

‌مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: از امروز هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان، مسکن، انبوه‌سازی، صنایع و تجهیزات وابسته به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان افتتاح شده است.

هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین آغاز به کار کرد

علی وحدتی در حاشیه افتتاح هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان، مسکن، انبوه‌سازی، صنایع و تجهیزات وابسته که در سالن اجتماعات محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این نمایشگاه از بیست و نهم بهمن تا دوم اسفندماه برپا شده است.

وی ورود به بازارهای جدید، گسترش کانال‌های توزیع و ایجاد نمایندگی، توانمندی‌های مشارکت‌کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، تحقیق بازار و بازاریابی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، تبادل اطلاعات و تجربیات، رقیب‌شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت‌کنندگان را از اهداف برپایی نمایشگاه یاد شده برشمرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین بیان کرد: هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان، مسکن، انبوه سازی، صنایع و تجهیزات وابسته به مدت چهار روز با حضور بیش از 70 مشارکت‌کننده در فضایی به مساحت 3 هزار و  600 متر مربع برگزار شده است.

وحدتی ابراز داشت: از استان‌های تهران، البرز، خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، یزد و مازندران و نمایندگان شرکت‌های خارجی از کشورهای چین، اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه، امریکا و ژاپن در این نمایشگاه شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه 20 درصد در بخش صنایع و تجهیزات بهداشتی و تأسیسات ساختمانی، 22 درصد در بخش درب و پنجره و ابزارآلات ساختمانی و 10 درصد در بخش لوازم و تجهیزات الکتریکی، آسانسور، بالابر و پله برقی هستند.

این مسئول ادامه داد: همچنین شش درصد در بخش ساخت‌وساز و انبوه‌سازی، 18 درصد در بخش معماری داخلی و دکوراسیون، نماسازی و محوطه‌سازی، شش درصد در بخش صنایع و تجهیزات وابسته و 18 درصد در بخش مصالح و تکنولوژی ساختمان است.

وحدتی بیان کرد: مصالح نوین ساختمانی، سیستم‌های حفاظتی، تکنولوژی نوین ساختمانی، تولید لوله و اتصالات، درب‌های اتوماتیک، لوازم بهداشتی و ساختمانی، شیشه‌های دو جداره، رادیاتور و پکیج شوفاژ آلومینیومی، تولید لوله و اتصالات، درب‌های ضد سرقت و ضذ حریق، کلید و پریز، خدمات فنی و مهندسی، دکوراسیون داخلی، کلینیک ساختمانی، طراحی و مونتاژ، راه‌اندازی انواع آسانسور و پله برقی و انواع آجر سفال طراحی معماری از جمله فعالیت مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین یادآور شد: هفتمین نمایشگاه صنعت ساختمان، مسکن، انبوه‌سازی، صنایع و تجهیزات وابسته از ساعت 15 الی 21 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار امام خمینی‌(ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/77009/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول