اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین بودجه مورد نیاز صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پیست دوچرخه‌سواری نقش جهان تا پایان سال 93

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: در صورت تأمین بودجه مورد نیاز، طبق برنامه زمان‌بندی شده پیست دوچرخه‌سواری نقش جهان تا پایان سال 93 به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پیست دوچرخه‌سواری نقش جهان تا پایان سال 93

کیوان لیمویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سال گذشته کلنگ پیست دوچرخه‌سواری نقش جهان به زمین خورده شد و بر اساس زمان‌بندی قرار است طی مدت 24 ماه به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: این پروژه در حال حاضر 18 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برآورد بودجه لازم برای این پروژه نزدیک به 6 میلیارد تومان است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان با اشاره به وجود دو نوع پیست چوبی و سیمانی تصریح کرد: شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تصمیم به ایجاد 6 پیست دوچرخه‌سواری در سطح کشور گرفته است که دو پیست چوبی و چهار پیست باقی مانده سیمانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در صورتی که مسئولان سابق هیئت پیگیری‌های لازم را صورت داده بودند تا پیست دوچرخه‌سواری اصفهان نیز چوبی باشد، موقعیت بهتری را برای استان فراهم می‌کرد چرا که با توجه به توریستی بودن اصفهان و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی می‌توانستیم میزبانی رویدادهای بین‌المللی را برعهده گرفته و درآمدزایی کنیم.

لیمویی گفت: در پیست چوبی احتمال مصدومیت بازیکنان بسیار کمتر از پیست سیمانی است، اما با این وجود نیز احداث پیست سیمانی نقش جهان می‌تواند کمک بزرگی به رشته دوچرخه‌سواری در اصفهان باشد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول