اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در اصفهان صورت گرفت

برگزاری همزمان رقابت‌های 2 رشته دوچرخه‌سواری در جام نقش جهان

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: برای نخستین‌بار در اصفهان رقابت‌های دو رشته کراس کانتری و دانهیل به صورت همزمان برگزار شد.

برگزاری همزمان رقابت‌های 2 رشته دوچرخه‌سواری در جام نقش جهان

کیوان لیموئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آخرین مرحله از اولین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری رشته کوهستان استان اصفهان تحت نام جام نقش جهان صبح دیروز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در کوه‌های حفاظت شده و بکر کلاه قازی واقع در شهر بهارستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جام نقش جهان برای نخستین‌بار است که در استان اصفهان در دو رشته مجزای کورسی و کوهستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این گونه مسابقات باشگاهی در استان رشد و توسعه ورزش دوچرخه‌سواری را بدنبال خواهد داشت، برگزاری رشته‌های زیبا و مفرح کوهستان مثل کراس کانتری و دانهیل در این مناطق صحنه‌های خاطره انگیزی را برای رکابزنان رقم خواهد زد.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان افزود: امید داریم با کمک و همکاری مسئولان به خصوص شهر جدید بهارستان و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مربوطه این منطقه را به یکی از پایگاه‌های ورزش زیبای دوچرخه‌سواری تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه درصدد این هستیم تا بتوانیم با ایجاد یک پیست دوچرخه‌سواری طبق استاندارد جهانی در آینده نزدیک مسابقات کشوری و حتی بین‌المللی را در این منطقه بکر و زیبا برگزار کنیم و شاهد رشد روز افزون ورزش زیبا و مفرح دوچرخه‌سواری در دیار نصف جهان باشیم، افزود: همچنین عموم مردم نیز بتوانند به دور از هیاهو و خطرات ترافیک شهری و همچنین دوری از آلودگی هوا در این منطقه کوهستانی دوچرخه‌سواری کنند و از طرفی موجب شور و نشاط شود که این خود می‌تواند سبب افزایش سطح سلامتی مردم نیز شود.

وی از تمام کسانی که در طول برگزاری جام نقش جهان با هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان همکاری داشته و در هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات نقش داشتند، تشکر کرد و گفت: امید است در آینده بتوانیم جام نقش جهان را با ثبت در تقویم فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران به یکی از جام‌های معتبر دوچرخه‌سواری تبدیل کنیم.

به گزارش فارس، رقابت‌های دوچرخه‌سواری کوهستان در دو رشته دانهیل و کراس کانتری در دو رده جوانان و بزرگسالان به نام جام نقش جهان برگزار شد که نخستین دوره آن در پیست دوچرخه‌سواری کوهستان شهرستان کاشان، فروردین 92 و مرحله دوم آن در پیست کوهستانی دوچرخه‌سواری شهرستان نجف‌آباد خرداد 92 و سومین و آخرین مرحله آن در 18 بهمن‌ماه 92 مصادف با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران در کوه‌های کلاه قازی واقع در شهر جدید بهارستان اصفهان بود.

تعداد 8 تیم باشگاهی از کل استان اصفهان و 60 رکابزن با هم به رقابت پرداختند.

در پایان مراسم توسط مسئولین ارشد شهر بهارستان و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اصفهان و نماینده ورزش شهر بهارستان و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان دوچرخه‌سواری استان مدال‌ها و کاپ‌های قهرمانان اهدا شد. اسپانسرهای برگزاری این مرحله نیز جوائز خود را به قهرمانان این رشته‌ها اهدا کردند.

نتایج کلی انفرادی و تیمی جام نقش جهان در استان اصفهان

نتایج نفرات برتر جوانان رشته کراس کانتری

1- مهدی پیرامون از تیم باشگاه اطلس/ مقام اول

2- امیرمحمد هاشمی از تیم اطلس/ مقام دوم

3- امیرحسین جمشیدیان از نجف‌آباد/ مقام سوم

نتایج کل تیمی جوانان رشته کراس کانتری

1-  باشگاه اطلس/ تیم اول

2-  نجف‌آباد/ تیم دوم

3- باشگاه کوثر/ تیم سوم 

نتایج نفرات برتر بزرگسالان رشته کراس کانتری

1- عادل محمدی از باشگاه تیبا مقام اول

2- امیر صادقی از شهرضا مقام دوم

3-  جلال محمودی از باشگاه ملی پوشان مقام سوم 

نتایج کل تیمی بزرگسالان رشته کراس کانتری

1- باشگاه ملی‌پوشان/تیم اول

2- باشگاه تیبا/تیم دوم

3- باشگاه اطلس/تیم سوم

نتایج نفرات برتر جوانان رشته دانهیل

1- پیمان آزادی/نفر اول

2- علی چهارباغی/نفر دوم

3- امیر محمد هاشمی/نفر سوم

نتایج نفرات برتر بزرگسالان رشته دانهیل

1- شاهین زادهوش/نفر اول

2- میثاق پرتو/نفر دوم

3- ارسلان تورگلی/نفر سوم

انتهای پیام/63020/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول