اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

همایش پیاده‌روی همگانی و دوچرخه‌سواری البرز در کرج برگزار شد

همایش پیاده‌روی همگانی و دوچرخه‌سواری استان البرز گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در کرج برگزار شد.

همایش پیاده‌روی همگانی و دوچرخه‌سواری البرز در کرج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در این همایش 300 شهروند از بلوار مولانا تا استانداری البرز در کرج را رکاب زدند و دویدند.

علیرضا جوانمردی، ترویج فرهنگ همگانی کردن ورزش در بین اقشار جامعه را از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد و افزود: امیدواریم توانسته باشیم قدم بزرگی برای دستیابی به این هدف برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی به مناسبت دهه فجر از جمله جشنواره بومی محلی، مسابقات فوتسال به میزبانی اداره ورزش و جوانان فردیس، جشنواره ژیمناستیک، امضای تفاهمنامه بین اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز و اداره‌کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: ثمره نخستین فعالیت در این تفاهمنامه برگزاری همایش دو و میدانی و دوچرخه‌سواری بود.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار البرز نیز در این همایش ضمن خیرمقدم به ورزشکاران و تبریک دهه مبارک فجر گفت: این گردهمایی بزرگ را به فال نیک می‌گیریم و انتظار داریم که در آینده نیز شاهد برگزاری چنین همایش‌های بزرگی باشیم.

شاهپور رستم‌زاده افزود: توسعه و رونق ورزش می‌تواند علاوه بر ایجاد نشاط و شادی زمینه کاهش و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

در پایان این همایش به قید قرعه و به رسم یاد‌بود به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/2302/ز/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول